A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviseletének közreműködésében áprilisban egy hónapon keresztül ausztriai wellness-klubok és orvosi rendelők várótermeiben látható az a félperces összeállítás, amely az Európa Kulturális Fővárosa címet viselő Pécsre csalogatja a kultúra iránt nyitott, valamint pihenni és rekreációra vágyó osztrákokat. A Vita TV több mint 1130 modern képernyőjén keresztül hatékonyan elérhető a "35-plusz korosztály", akik körében igen népszerűek a hazai kulturális- és wellness ajánlatok.
A Magyar Turizmus Zrt. az osztrák piacon integrált kampányt folytat a Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa (EKF) projekt népszerűsítése érdekében. Az akciók eredményeként folyamatos és kétszámjegyű növekedés figyelhető meg a régió kereskedelmi szálláshelyein az osztrák vendégforgalmat illetően.
Mostanra meghaladja a 100-at az MT Zrt közreműködésével az osztrák sajtóban Pécsről idén megjelent cikkek száma, amelyek hírértéke közel 150 ezer euróra tehető. Ausztriában az osztrák Böhlau Verlag gondozásában nemrég jelent meg az a 170 oldalas könyv, amely Pécs történelmét az ókeresztény időktől a 2010-es Európai Kulturális Fővárosig terjedő időhorizont mentén mutatja be. Az MT Zrt. bécsi képviseletének és a Collegium Hungaricum kulturális intézet együttműködésnek köszönhetően Bécsben és Klosterneuburgban május végéig két kiállítás is látható lesz pécsi művészek fotóiból, valamint májusban a bécsi fiatalok körében népszerű városi Beach-en látványos Pécs road-show gondoskodik majd a figyelem felkeltéséről. A Radio Wien hullámhosszán, Ausztria legnépszerűbb turisztikai műsora (auf und davon...) Húsvét vasárnapján "Pécsről jelentkezett", amelyben egy könnyed, kétórás műsor keretében ismerkedhettek meg a hallgatók Pécs városával és az idei kulturális programokkal.
Az osztrák Gallup Intézet által az MT Zrt megbízásából végzett felmérés szerint az idén külföldre utazó osztrákok 4 százaléka egyenesen Pécset tervezi felkeresni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.