A Bank Austria friss elemzése szerint idén is Magyarország számít a legkedvezőbb ár-érték arányú turisztikai célországnak, ahol egyharmaddal több turisztikai szolgáltatást lehet vásárolni ugyanannyi pénzből, mint a szomszédos Ausztriában.
Az osztrákok kedvelt úti céljai közül a szolgáltatások kedvező árát számítva idén Magyarország abszolút piacvezető: 100 Ausztriában megkeresett euró 135-öt ér, ha nálunk költik el.
A listán hazánkat Törökország (134), Horvátország (132) és az Egyesült Királyság (120) követi. Az euró magyarországi kedvező vásárlóértékét érvként használva a Magyar Turizmus Zrt. az osztrák piacon folyamatosan szervez kampányokat. A külképviselet sajtóközleményekkel, tanulmányutakkal, online akciókkal, hirdetésekkel, hírlevelekkel és sajtótájékoztatókkal hívja fel az osztrákok figyelmét, hogy nyaralásra szánt pénzük Magyarországon könnyen "gyarapítható."
Az elmúlt hetekben, Ausztriában több tucatnyi újsághíren keresztül is tájékozódhattak az olvasók a legideálisabb, kedvelt úti célok listájáról, amelyet hazánk vezet. A hazai beutazó turizmusban tapasztalt negatív tendenciák, a pénzügyi válság, valamint az ausztriai belföldi turizmus élénkülése ellenére, 2009-ben a magyarországi szálláshelyeken az osztrák vendégforgalom dinamikusan és jelentősen nőtt.
Tavaly, a bázishoz képest több mint 33 ezerrel gyarapodott az osztrák vendégéjszakák száma, amely bővülés példa nélküli: a rendszerváltás óta nem volt precedens egy esztendő alatt ilyen mértékű nominális vendégéjszaka-szám bővülésre az osztrák beutazó piacot illetően. A hazai kereskedelmi szálláshelyeken tavaly az osztrák vendégéjszakák száma meghaladta a 723.000-et.

Kiderült, óriási változás lesz a Balatonnál: teljesen megváltozik a magyar tenger a 2025-ös szezonra
A Balatoni Hajózási Zrt. jelentős változtatásokat vezetett be a 2025-ös szezonra.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


