Egyre népszerűbb úticél a magyar főváros az olaszok és a skandinávok, főként a svédek körében. Az olaszok a kulturális-, az egészség -, és az üzleti turizmus keretében látogatják Magyarországot -írja a Népszava.
A statisztikai adatok szerint az év első két hónapjában az olasz vendégek hozzávetőleg 18 százalékkal több, összesen négyezer vendégéjszakát töltöttek el Magyarország gyógyszállodáiban az előző év azonos időszakához képest.
Az itáliai vendégek üzleti turisztikai célokkal is szívesen keresik fel Budapestet. A fiatalok körében - az olcsó repülőjáratok megszaporodása következtében - egyre népszerűbb "bulizóhelynek" számít a magyar főváros. Ezek az ifjak főként kisebb-nagyobb csoportokban érkeznek a fővárosba, útjukat általában nem utazási irodán keresztül szervezik meg, hanem maguk foglalják le, a szállásaikat, s a programokat is önállóan tervezik meg. Számos olasz fiatalokból álló csoport pedig egy-egy hosszú hétvégén végig járja a Bécs-Budapest-Prága "aranyháromszöget".
A skandináv államokban ugyancsak kedvelt a magyar főváros. Az elmúlt évhez képest 15 százalékkal növekedett az eladott budapesti utazások száma. Az északi államokkal szemben nálunk jóval olcsóbban lehet alkoholtartalmú italokhoz jutni, ezért is jelentünk kedvelt úticélt az ottani fiatalok számára.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
Portfolio Gen Z Fest 2025


