A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai kampányainak eredményeként soha nem tapasztalt élénk médiaérdeklődés övezi a Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa (EKF) projektet. Április közepén elérte a 80-at az MT Zrt közreműködésével az osztrák sajtóban Pécsről idén megjelent cikkek száma, amelyek hírértéke közel 130 ezer euróra tehető.
Legutóbb a - mintegy 100 ezres, véleményformáló olvasótáborral rendelkező - Wiener Zeitung színes magazin-melléklete 6 oldalas, gazdagon illusztrált összeállításban számolt be szinte mindenről, amiről egy Pécsre látogató osztrák, kulturális céllal utazó turistának tudnia érdemes. Az osztrák Wellness Magazin márciusi száma komplett turisztikai ajánlatot ismertet, felhívva a figyelmet a dél-magyarországi város páratlan klímájára, s már a Monarchia korában is ismert kulturális sokszínűségére. A közel 700 ezer olvasóval rendelkező Kleine Zeitung friss számában a kulturális főváros programjait részletesen is ismerteti, külön kiemelve az osztrák kötődést. Mint ismert, Ausztria legjelentősebb tesztújságja, a Gewinn Magazin nemrégiben a világ 20 legjobb turisztikai célpontja közé sorolta Pécset, olyan desztinációkkal egy lapon említve a magyarországi várost, mint például a Hawaii-szigetek, vagy Abu Dhabi.
Ausztriában az osztrák Böhlau Verlag gondozásában frissen jelent meg az a 170 oldalas könyv, amely Pécs történelmét az ókeresztény időktől a 2010-es Európai Kulturális Fővárosig terjedő időhorizont mentén mutatja be. A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviseletének, valamint az ausztriai Kulturális Minisztérium együttműködésében készült kiadvány Pécs városának története, valamint az EKF programsorozat iránt komolyabban érdeklődő olvasókat avatja be a kétezer éves gazdag múlt rejtelmeibe és páratlan fordulataiba.
Az osztrák Gallup Intézet által az MT Zrt megbízásából végzett felmérés szerint az idén külföldre utazó osztrákok 4 százaléka egyenesen Pécset tervezi felkeresni.
A Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa projekt turisztikai felvezetése az osztrák piacon már tavaly nyáron megkezdődött, s 2009 utolsó hónapjában a régió kereskedelmi szálláshelyein már 200 százalékkal bővült az osztrák vendégéjszakák száma. Az MT Zrt. bécsi irodája a rendkívül erős érdeklődésre alapozva marketingtervében folyamatosan felfelé módosítja várakozását, jelenleg éves átlagban 50 százalékos osztrák vendégéjszaka-bővülés sem kizárt a dél-dunántúli régió szálláshelyein.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.