Komoly keresletcsökkenéssel találják idén szemben magukat a taxitársaságok, ugyanis jelentősen csökken a szerződéses ügyfelek száma, miután a nagyvállalatok megvonják dolgozóiktól a taxicsekkeket.
A több multinacionális vállalattal is kapcsolatban álló taxitársaságok akár 40-50 százalékkal kevesebb partnerrel számolhatnak idén - állítja a Tele5 taxit és a Budataxit üzemeltető Buda Kft. marketingigazgatója.
A forgalom ennek nyomán egyelőre 5 százalék körüli csökkenést mutat a cégek összegzése szerint, ami autónként 20 ezer forintos kiesést, vagyis körülbelül 10 fuvarral kevesebbet jelent minden sofőr esetén.
A problémát súlyosbítja, hogy tarifaemeléssel nem tudják pótolni a kieső bevételeket, miközben a zömében lízingelt autók után egyre nagyobb törelesztőrészletet kell fizetniük - panaszolta a Főtaxi kereskedelmi ügyvezetője.
A tarifaemelés helyett sokan a fejlesztésekben látják a jövőt, a City Taxi például chipkártyaalapú elszámolást vezet be, ami áttekinthető fuvarszolgáltatást, és azonnal elszámolást nyújt a megrendelőknek. A Főtaxinál új, gps-alapú forgalomirányítási rendszert vezetnek be, ami egy számítógépes program segítségével küldi a sofőröket a hozzájuk legközelebbi célállomásra. A Tele5 taxi pedig privát kártyák terjesztésében látja a jövőt.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.