Három japán nagyvállalat együttműködésének eredményeképpen a jövő héten megrendezésre kerülő technológiai kiállításon bemutatják az első mobiltelefont, amely központi zár távirányítóval és gyújtáskapcsolóval van ellátva.
A készülék megvalósításához a Docomo (Japán egyik legnagyobb telekommunikációs szolgáltatója) adta a szaktudását és a sokéves piacon szerzett gyakorlatát, a Sharp állította elő a készüléket és a Nissan szolgáltatta a technikai támogatást, hogy az intelligens kulcs alkalmazható legyen a gépjárművekben.
Az elképzelés alapötlete az volt, hogy mivel manapság már mindenki rendelkezik mobiltelefonnal, a készülék ezen feladatok ellátására történő fejlesztésével feleslegessé válhat a slusszkulcs használata. Az autósnál a mobiltelefon mindig kéznél van, így nem kell a táskában turkálni, vagy az egyéb holmik között keresgélni, hanem a mobillal indítunk, és már mehetünk is.
A gyártók szerint a technológia utólag is beszerelhető a gépkocsikba. Csak az elmúlt hat évben közel egymillió olyan Nissant és Infinitit dobtak piacra, amely alkalmas az újításnak megfelelő átalakításra. A mobiltelefon- és az autóipar fejlesztőinek közös munkájával megvalósított intelligens kulcs a gyártók szerint a jövő év közepétől kerülhet piaci forgalomba.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.