Az idei év első nyolc hónapjában a női gépjárművezetőknek kiadott jogosítványok száma megközelítette a férfiak engedélyének számát. A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának kimutatása szerint szeptemberig 29.243 férfi és 27.777 női vezető szerzett jogosítványt - írja a Napi Gazdaság.
Erre a tendenciára az autókereskedők is felfigyeltek és egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a női célközönség meghódítására a marketingstratégiájuk kidolgozásakor. A kereskedők szerint a női autók mellett a családi autók is kiemelt szerepet kapnak, mert a nők jelentős szereppel bírnak a családi döntéshozatalban.
A hölgyeket megcélzó modellek színvilága és felszereltsége is eltér a férfiaknak szánt modellektől. Az autókereskedők és a márkaképviseletek kifejezetten ennek a célcsoportnak indítanak kampányt és akciót az őszi hónapokban.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.