Beindult a sztrádaavatási szezon hazánkban, mától a hónap minden keddjére jut egy szalagvágás. Ma helyezik forgalomba az M0-ás keleti szektorának 26,5 kilométeres szakaszát, a jövő héten az M6-os autópálya M0-ás és érdi tető közötti szakaszát, majd a Megyeri hidat vehetik birtokba a közlekedők - írja a Világgazdaság.
Az idei évben átadni tervezett öt projektből már csak egy 1 kilométeres szakasz, az M7-es Letenye-országhatár közötti a Mura-hidat is magában foglaló pályaszakasz hiányzik. A dolog szépséghibája, hogy az M6-os beruházással 2006-ban, több projekttel pedig 2007-ben el kellett volna készülni.
Jellemzően területszerzési és kisajátítási problémák miatt csúsztak a beruházások. A hálózat idén 78 kilométerrel bővül, a beruházások összértéke meghaladja a 194 milliárd forintot. Az új szakaszok átadásával hat év alatt közel a duplájára, 1100 kilométerre nőtt a magyar autópálya-hálózat hossza.

Óriási változás élesedik a Liszt Ferenc repülőtéren: erről tudj, ha repülővel mész nyaralni 2025-ben
Bár egyes piaci szereplők a légi közlekedésben a 2024-eshez képest is jelentős késésekre, káoszra számítanak, a budapesti szakértők ennél jóval optimistábbak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


