Az Air France-KLM vállalat tervezi a vasúti szektorban történő megjelenést, saját szolgáltatást akar ugyanis indítani, egy olyan nemzetközi járatot, ami összeköti Párizst, Londont és Amszterdamot. Az új vonatok 900 utast lennének képesek szállítani, 224 mérföld / órás átlagsebességgel, ami 38 mérföld / órával gyorsabb, mint a jelenleg használt TGV.
Az állami tulajdonban levő SNCF jelenleg dominál a gyorsvasutak terén Franciaországban, de 2010 elejétől uniós liberalizálásra kerül sor, ami veszélyeztetheti ezt a szerepet. Az Air France-KLM már tárgyal a Veolia vállalattal, ami Európa legnagyobb magáncég a vasúti piacon, és az Alstommal is, ami a TGV-t gyártotta, hogy új generációs vasúti kocsikat gyártsanak, ami AGV néven ismert.
London és Párizs között jelenleg a leggyorsabban az Eurostar-ral lehet eljutni, a vonat a menetideje 2 óra és 15 perc. A 2 óra alatti menetidő az új generációs vonatoknál azonban az is jelentheti, hogy akár 90 perc alatt is meg lehet tenni az utat London és Párizs között.
Az elmúlt néhány évben utasok ezrei váltottak már repülőgépről az Eurostarra, ahol egyelőre nem tartják valószínűnek, hogy a légitársaság valóban be fog lépni a piacra. Mások szerint azonban ez egy jó megoldás lehetne a növekedő üzemanyagárakra, ami jelenleg a legnagyobb megoldandó problémát jelenti a légitársaságok számára. Az Air France-KLM szóvivője viszont azt nyilatkozta, hogy 2010 októberre szeretnék működtetni az új szolgáltatást.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.