2008 első felében a Magyar Suzuki Corporation (MSC) jelentősen felülmúlta előző évi teljesítményét. A cég most ismertette az év eső hat hónapjának eredményeit: a gyártott személygépkocsik darabszáma 2007 azonos időszakához képest 33 százalékkal növekedett, ami több mint 151 ezer jármű értékesítését jelenti 2008 első felében. Az export-nagykereskedelemben július hónapban eladott 27.104 jármű havi értékesítési rekordot jelent a vállalat történetében.
Az elmúlt években elért stabil növekedés nyomán a Magyar Suzuki Corporation a 2008. január-júniusi időszakban ismét kitűnő teljesítménnyel rukkolt elő. 2007-ben a gyárban előállított 232.480 járműből 112.072 gördült le a futószalagról az év első felében. A 2008 januárja és júniusa között gyártott 149.438 jármű ezzel összevetve 33 százalékos teljesítménynövekedést jelent. A gyors termelésbővülés az elmúlt esztendők munkájának és intézkedéseinek köszönhető.
A magyar leányvállalat kapacitásának bővítése a 2003-ban indult Európai Reneszánsz Program egyik fő célkitűzése volt; ennek révén az MSC 2008 végére el kívánja érni a 300 ezres gyártási darabszámot. A 2008-as év tehát a masszívan növekvő tömeggyártásnak köszönhetően a Reneszánsz Program csúcspontja. Az idén piacra dobott új modellből, a Splashből - amely nemcsak értékesítési siker, hanem a 2009-es Év Autója-díj jelöltjei között is szerepel - 54 ezer készül majd évente a magyar gyárban.
A termelési eredményeken túl az értékesített darabszámok is alátámasztják a növekedést: 2008 első felében 151.587 jármű kelt el: ennek 9,51%-a, 14.414 gépkocsi a hazai piacon, 90,49%-a, 137.173 jármű pedig Európa országaiban. Ez a teljesítmény 30 százalékot meghaladó bővülést jelent, hiszen az előző év azonos időszakában 116.252 járművet sikerült értékesíteni.
A Magyar Suzuki által gyártott járművek exportpiacai új márkakereskedések megnyitásával bővülnek Horvátországban, Szlovákiában és Romániában. Bár a magyar piac stagnál, a vállalat 2008 január-júniusa között összességében 17 százalékos hazai piaci részesedést tudott felmutatni.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Magyar Suzuki Corporation 289 milliárd forint bevételt eredményező 2008. első félévi exportteljesítménye a teljes magyar export mintegy 3 százalékát képviseli. 2007-ben a cég exportegyenlege 474,7 milliárd forint volt, ami a teljes magyar exporthoz 2,76 százalékkal járult hozzá.
Az MSC 2008-ban 31 milliárd forint összértékben tervez kapacitásbővítési és eszközmodernizációs beruházásokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.