Egy Amerikában készített felmérés szerint - bár az elmúlt évhez képest javultak az adatok - átlagosan még mindig 1,18 hibát jelentenek be az új autó tulajdonosok az első három hónapban. 2007-ben száz autós még átlagosan 125 hibáról számolt be ugyanez alatt az időtartam alatt, így nem voltak hiábavalóak a teljes iparágat érintő, minőségi követelményeket szigorító erőfeszítések.
A vásárlók által bejelentett hibákat folyamatosan javítják, az új modellekben igyekeznek megelőzni és kiküszöbölni azokat. A legkevesebb meghibásodásról a luxusmárkák vásárlói számoltak be, a Porsche, az Infinity és a Lexus mutatója is 1 hiba/autó alatt maradt. A tengerentúlon legnépszerűbb márkának számító Toyota, Honda és Ford is az első tízben zárt.
A Ford autógyár kiemelt hangsúlyt fektetett a lenyűgöző megjelenésre és a kiemelkedő minőségre egyaránt. Az államokban gyártott márkák közül a Mercury a hatodik, a Ford a nyolcadik helyezést érte el, mindkét márka az iparági átlagon belül teljesített. A kedvező adatok újabb lendületet adtak a gyárnak, hogy mielőbb átvegyék a vezető helyet a minőségi listákon. A GM gyárban készített Cadillac, Chevrolet, Pontiac és Buick is átlagos pontszámot értek el. Az Európában is ismertebb BMW, Volkswagen és Mitsubishi átlag alatt teljesített, a teljes lista végén pedig a Jeep szerénykedik átlagosan 1,67 meghibásodással.
Az adatok arra figyelmeztetik a gyártókat, hogy a jövőben a technológiai fejlesztések mellett nagyobb hangsúlyt kell fektetni a minőség javítására is. A piaci igények megkövetelik a fejlett kommunikációs-, navigációs- és hangtechnikai rendszereket, a gyártók próbálják a legmodernebb technikákat beépíteni a járművekbe, de sajnos ezek kezelése okozza a legnagyobb fejtörést az autósoknak.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.