Egy nemrég készült angliai felmérés szerint négy autótulajdonosból több, mint 1 magasabb biztosítási díjat kénytelen fizetni, további terheket róva a háztartások amúgy is szűkülő költségvetésére. Érdemes körülnézni más biztosítók ajánlatai között.
A MoneyExpert.com által készített felmérés alapján tavaly a szigetországbeli autó-biztosítási díjak hozzávetőleg 6 százalékkal emelkedtek és átlagosan 682 fontba, azaz 220 ezer forintba kerültek. Szakértők 2008-ra további 10 százalékos emelkedést vetítenek előre.
A kutatás alapján a gyorsan növekvő biztosítási díjak ellenére a megkérdezettek csak 30 százaléka váltott biztosítót az elmúlt évben, 28 százalékuk egyszerűen elfogadta és továbbra is fizeti a megemelkedett díjakat.
Mivel az elmúlt hónapokban a benzin ára is emelkedett, megfejelve ezt az élelmiszerek drágulásával, a gépjármű-biztosítási díjak emelkedése már csak hab a tortán. Ezért is meglepő, hogy kevesebb, mint minden harmadik autós igyekszik könnyíteni magán azzal, hogy kedvezőbb szolgáltatási díjakat nyújtó biztosítót keressen, holott interneten keresztül már könnyűszerrel össze lehet hasonlítani a biztosítók ajánlatait.
Itthon tavaly év végén zajlott le a KGFB kampány, amikor az autótulajdonosok új díjakkal kalkulálhattak, és ha akartak biztosítót válthattak. Igen sokan meg is tették ez. Az UNIQA-nál például 85 ezret töröltek és 28 ezer új szerződést kötöttek ebben az időszakban, az AEGON Magyarország esetében pedig mindössze 25 százalékos volt az újraszerződők aránya a megkötött szerződések között.
A kampánynak elsősorban azok a biztosítók örülnek, amelyek piacszerzésre fókuszálnak, míg az ügyfeleiket megtartani igyekvők inkább ellene érvelnek. Tény, hogy a verseny élesedésével a biztosítók mind jobb ajánlatok nyújtására szorulnak, ha meg szeretnék tartani ügyfeleiket.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Hitelfelvétel 2025-ben: mire figyelnek leginkább a magyarok?
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink milyen szempontok alapján vesznek fel hitelt.
-
Az OTP Bank elkötelezett a digitális fejlesztések támogatása mellett (x)
Új, online gyorsan és kényelmesen igényelhető hitelterméket vezetett be az OTP Bank kisvállalkozói ügyfelei számára
-
Jön a nyári kupondömping a SPAR-nál! (x)
Több száz termék akár féláron – indul a SPAR nyári kuponakciója! Júliusban visszatérnek a SPAR kuponnapok, ahol nemcsak a strandtáskád, hanem a bevásárlókosarad is tele lehet kedvezményekkel!
-
Digitális vállalkozói számla a BinX-től (x)
Gyors, modern és ügyfélbarát vállalati számlaszolgáltatást kínál a hazai neobank, a BinX, sőt a tranzakciós illetéket sem hárítja át ügyfeleire.


