Sokak számára megnyugtató lehet nap mint nap a munkahelyre történő, vagy éppen hazafelé autókázás, melynek során magunk választhatjuk meg a zenét, ami éppen szól és a belső hőmérsékletet, a jövőben azonban számolnunk kell azzal, hogy ellenünk fordulhat az autónk felszereltsége és lépten-nyomon reklámok zavarhatják meg nyugalmunkat.
A Microsoft tervei szerint az autó DVD-lejátszó képernyője vagy éppen a navigációs rendszer kijelzője időnként felugró reklámokat jeleníthet meg. Ezen hirdetések ugyan sokak szerint a privát szféra elleni támadásnak minősülnek, nem szabad azonban figyelmen kívül hagyni, hogy a belőlük befolyó bevétel teheti lehetővé, hogy a forgalmi és időjárási információk ingyenesen jussanak el az autóshoz.
A modell ugyanaz, mint az internetes hirdetések, vagy éppen a reklámok által támogatott ingyenes szoftverek esetében: a felhasználó elfogadja a reklámok jelenlétét, hogy cserébe ne kelljen fizetnie a szolgáltatásért.
A rendszer állítólag kifinomultan célzott hirdetések megjelenítésére lehet képes, figyelembe véve az autós útvonalát, így végeredményben olyan hirdetők kerülnek a képernyőre, akik üzleteibe az utazó csaknem belebotlik az úton.
A tervek szerint a Microsoft álmaiból 2012-2013 előtt semmiképp sem lehet realitás, így van még néhány év felkészülni.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
-
Sokan meg fognak lepődni, amikor nyugdíjas korba kerülnek
Az állami nyugdíjat milyen megtakarításokkal egészíti ki, hogy ugyanazt az életszínvonalat fenn tudja tartani, mint az aktív éveiben?
-
Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
-
Stabil hozam és biztonság a befektetőknek (x)
A műtárgypiac egyre népszerűbb a befektetők körében, mivel stabil értéknövekedést és pénzügyi biztonságot kínál a gazdasági bizonytalanságokkal szemben.