Pierrot zenei pályafutása során mintegy 40 albumon dolgozott szerzőként és producerként.
A hobbi, amin nem spórolnak a magyarok: akár százezreket is költenek évente a legendás játékra
A magyarok ötöde (21%) akár évente 100 000, tizede pedig akár 300 000 forintot is költ LEGO-ra. A dán építőjátékot ráadásul kifejezetten hasznos hobbinak tartják, ugyanis segíti a gyerekek készségfejlesztését, mint például a finommotoros mozgást, a térlátást és a logikai gondolkodást – derül ki az Etele Plaza által a hírlevél-feliratkozóik körében végzett felmérésből. A több mint 500 válaszadó legtöbbször saját, vagy családban lévő gyerekeknek (51,5%) vásárol a népszerű játékból, és nem ritka, hogy akár 2-3 órát is (26%) eljátszanak közösen.
A legtöbben évente néhány alkalommal (38,5%) vásárolnak LEGO-t, de minden tizedik honfitársunk havonta egyszer meglepi magát egy új készlettel, míg 18 százalék ritkábban, vagy egyáltalán nem vásárol. A legnépszerűbbek továbbra is a kifejezetten gyerekeknek szánt szettek (31,4%), míg közel harmaduk azt vásárolja meg, ami éppen megtetszik neki. Egyformán keresettek a Technic, a City, a sorozatokhoz vagy filmekhez kötődő készletek, de 9 százalék kifejezetten a felnőtteknek, gyűjtőknek szánt dobozokat választja.
A válaszokból kiderül, az építés élménye továbbra is az egyik legjobb ajándék: a magyarok több mint fele saját, vagy rokonok gyerekeinek vásárol belőle, de nem elhanyagolható, hogy szinte minden harmadik (32,1%) vásárló olykor-olykor saját magát is megjutalmazza. Nagyjából ugyanannyian vásárolnak párjuknak (7,9%), mint felnőtt barátaiknak, rokonaiknak, vagy barátok gyerekeinek (6,3%).
A magyarok úgy gondolják, a dán építőjáték sokkal több, mint egy hobbi. Segíti a készségfejlesztést, a finommotoros mozgást, a térlátást és a logikai gondolkodást (85%), továbbá fejleszti a képzelőerőt és a kreativitást (61,5%). Mindemellett remek családi vagy baráti időtöltés, ami közben közös élményekkel gazdagodnak (48,1%).
A megkérdezettek több mint fele (51,5%) gyerekeivel, míg 11-11% inkább a párjával vagy egyedül épít. Ilyenkor a legtöbb esetben 1-2 órát (43,2%) játszanak, negyedük 2-3 órát is épít, sőt, minden tizedik válaszadó képes teljesen belemerülni és akár 5 órán keresztül is rakosgatja a kockákat. Az igazán feketeövesek (3%) fél, vagy akár egy napot is eltöltenek kedvenc készletük megépítésével. A megkérdezettek 46 százaléka annyira kedveli ezt az építőjátékot, hogy volt már LEGO tematikájú kiállításon vagy rendezvényen, több mint felük pedig, bár még nem járt, szívesen elmenne egy ilyenre.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
-
Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.