A társaság folyamatosan egyeztet a fővárosi önkormányzattal, és a főpolgármester által kért csődhelyzeti vészforgatókönyvön is dolgoznak.

A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei (BGYH) Zrt. fürdőlétesítményei jelentős vendégforgalom-növekedést könyvelhettek el 2024-ben. A Széchenyi Gyógyfürdő továbbra is őrzi vezető pozícióját 1,4 millió látogatóval, míg a szezonális strandok és strandfürdők különösen kiemelkedő növekedést mutattak a kedvező nyári időjárásnak köszönhetően - írja a termalonline.hu.
A fővárosi fürdőkomplexumok között továbbra is megkérdőjelezhetetlen a Széchenyi Gyógyfürdő dominanciája, amely közel 1,4 millió vendéget fogadott az elmúlt évben. A második helyen végző Gellért Gyógyfürdő 420 ezer látogatójával jelentősen elmaradt ettől a számtól, különösen annak fényében érdekes ez az adat, hogy az intézmény várhatóan bezár a közeljövőben.
A BGYH portfóliójában öt olyan létesítmény található, amely 300-400 ezer közötti éves látogatószámot ért el. A Lukács Gyógyfürdő vezeti ezt a középmezőnyt 382 ezer vendéggel, amit a Paskál (359 ezer), a Palatinus (337 ezer), a Csillaghegyi (320 ezer) és a Rudas (311 ezer) követ. A Pesterzsébeti Gyógyfürdő 284 ezer látogatóval szintén megközelítette ezt a kategóriát.
A kisebb kapacitású Dandár Gyógyfürdő 55 ezer vendéget fogadott, míg a szezonális létesítmények közül a Római Strand 67 ezer, a Pünkösdfürdő pedig 37 ezer látogatót vonzott. A Dandár kivételével, amely egy féléves felújítás miatt csak részleges üzemmel működött, minden létesítmény növelni tudta forgalmát az előző évhez képest.
A legdinamikusabb növekedést a szezonális strandok produkálták: a Római Strand 30 százalékos, a Pünkösdfürdő 18,6 százalékos, míg a Palatinus 13,1 százalékos bővülést ért el, köszönhetően a kedvező nyári időjárásnak. A többi létesítmény is pozitív tendenciát mutatott: a Csillaghegyi 9 százalékos, a Pesterzsébeti 7,5 százalékos, a Gellért 6,8 százalékos, a Rudas 6,5 százalékos, míg a Lukács 2,8 százalékos növekedést könyvelhetett el. A Széchenyi és a Paskál szerényebb, 1 százalék alatti bővülést ért el.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


