A kivándorló magyarok száma 2024-ben egy év alatt 15,6 százalékkal nőtt, közel 41 300-an hagyták el az országot.

A Universal Music Group (UMG) 2023 év végén kivonul a magyar piacról, és megszünteti a hazai előadók terjesztését, kiadását. A jövőben hazánkban csak a nemzetközi előadókkal foglalkozik. Ez azt is jelenti, hogy a cég budapesti irodáját is leépítik, az eddigi 10-15 fős stábból csak páran maradnak pénzügyi és marketing területen- írja a Telex.
A Universal Music Group (UMG) év végi kivonulásával, az utolsó nagy, globális zeneipari cég is elhagyja a magyar piacot. A három nagy lemezkiadó (UMG, Warner Music Group, Sony Music Entertainment) közül a Warner nemzetközi kiadványait a Magneoton kezeli itthon, a Sony Music pedig a külföldi előadói hazai marketingjére költ Magyarországon.
A UMG volt az utolsó olyan nagy globális lemezkiadó, amely még foglalkozott magyar előadókkal. Azonban a kivonulást lehetett sejteni, mert az elmúlt években a lemezkiadó olyan magyar zenészektől vált meg, mint Krúbi, 6363, Dé:Nash, Lil Frakk vagy Kapitány Máté és a Fiúk.
A Universal nemrég egy digitális disztribúciós lábat is indított Virgin Music néven, hazánkban egy éve már csak ezzel a céggel voltak igazán aktívak. A Virgin Music terjesztésében jelent meg AKC Misi új szólólemeze és Beton.Hofi legutóbbi két kislemeze is.
Egyébként a Universal Music Group a világ legnagyobb és egyben leggazdagabb lemezkiadói csoportosulása, a vállalat piaci részesedése 2023 első negyedévében 38 százalék volt a globális piacon, a 2022-es éves bevétele meghaladta a 10 milliárd dollárt. A külföldi előadók közül többek között olyan nevek szerepelnek a listájukon, mint Taylor Swift, Billie Eilish, Drake, The Weekend és Justin Bieber is.

Tovább dagad a botrány: újabb 15 kínai éttermet záratott be a hatóság, milliós bírságokat szabtak ki
Az ellenőrzések során 120 kereskedelmi és 155 vendéglátó-ipari egységet vizsgáltak meg a szakemberek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Fenntarthatóság és sztármárkák: ezek a legfrissebb trendek a drogériákban
Utánajártunk, hogy mekkora a keresletnövekedés a celebmárkák iránt és hogyan zajlik a termékfejlesztés.
-
Megtérülhet egy csúcskategóriás robotporszívó? A Dreame X50 Ultra Complete válasza meglepő! (x)
Elsőre két dologgal érdemes tisztában lennünk! Az első kérdés, hogy Ön olyan átlagos háztartások közé tartozik-e, amelyek évente több száz órát töltenek takarítással? A második kérdés, hogy mennyit ér Önnek a szabadidő?
-
Minőség és hagyomány a Gyulahúsnál a kiváló termékekért (x)
A Gyulahús Kft. Gyulai Pokol szalámija kiérdemelte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, bizonyítva a tradicionális gyártás kiválóságát.
-
Állampapír? Globális piacok? TBSZ? - A szakértő válaszol (x)
A Lightyear befektetési platform március 5-én webináriumot szervezett az állampapírokról és a tartós befektetési számla (TBSZ) előnyeinek kihasználásáról.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


