A film április 20-án körülbelül 1,8 millió megtekintett percet generált, míg Ferenc pápa április 21-i halálát követően ez a szám 6,9 millió percre ugrott.

Korábban többször is érkeztek hírek arról, hyoga Netflix bevengedné a reklámokart a platformra, most viszont Ted Sarandos, a Netflix társvezérigazgatója jelentette be ennek az olcsóbb előfizetésnek az indulását – írja a Telex.
Egy reklámokkal futó, de olcsóbb előfizetési típus elindítását jelentette be a Netflix társvezérigazgatója a Cannes Lions reklámfesztiválon, azonban konkrétumok nem hangzottak el az új csomaggal kapcsolatban. Sarandos azzal magyarázta az új előfizetést, hogy így olyanokat érhetnek el, akik eddig túl drágának tartották a Netflix-előfizetést, és nem bánják, hogy az alacsonyabb árért cserébe reklámokat is néznek. A díjakról vagy a reklámok typusáról nem árult el részleteket.
Korábban a Netflix negyedévi jelentéséből kiderült, hogy kétszázezer előfizetőt vesztettek, a hír hallatára pedig a cég részvényei esni kezdtek. A további növekedés kapcsán merült fel, hogy bevezzessék a reklámokat annak ellenére, hogy korábban ezt a Netflix nagyon ellenezte.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


