A népszerű sorozatkarakter saját melléksorozatot kap, és más bejelentéseket is tett a csatorna programigazgatója.

Ha szuperhősökről van szó, mindig felmerül a kérdés: Marvel vagy DC? Ha összehasonlítjuk az online említéseik számát, a Marvel 67,2%-kal vezet - kétségtelenül a Marvel Cinematic Universe folyamatos erős teljesítményének köszönhetően - derült ki a SentiOne elemzéséből.
A dolgok azonban akkor válnak érdekessé, ha a kutatáshoz hozzáadjuk az érzelmek elemzését is. A Brand Health Index mérőszámait összehasonlítva azt láthatjuk, hogy a két márka fej-fej mellett halad, ha a rájuk vonatkozó tartalmak pozitív és negatív töltetét vizsgáljuk. Bár a Marvel talán népszerűbb, mindkét vállalat lelkes közösséget tudhat maga mellett.
A SentiOne megnézte az egyes témákhoz leggyakrabban használt hashtageket, nem meglepő módon a szuperhősök neveit tartalmazó hashtagek a leggyakrabban használtak közé tartoznak. Tavaly a #blackwidow és a #spiderman voltak a legnépszerűbbek - kétségtelenül a várva várt Marvel filmbemutatók lendítettek ezen.
A Sentione Szuperhős Social lndexe alapján a szuperhősök rangsora:
- 1. Batman
- 2. Thor
- 3. Pókember
- 4. Superman
- 5. Doctor Strange
- 6. Fekete özvegy
- 7. Fekete Párduc
A legnépszerűbb szuperhősnek járó trófea Batmané - Matt Reeves legutóbbi filmje minden bizonnyal segített a helyezés elérésében. Thor a második helyen áll, amely nem meglepő, hiszen Chris Hemsworth alakítása gyorsan a rajongók kedvence. Ami azonban váratlan fordulat a szuperhősök világában, az az, hogy Pókember a dobogó aljára szorult, pedig legutóbbi filmje, a Nincs hazaút elsöprően pozitív kritikákat kapott.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
-
Húsvét előtti kuponnapok a SPAR üzletekben! (x)
Eljött a húsvéti készülődés ideje, vedd Te is az irányt a legközelebbi SPAR vagy INTERSPAR áruház felé, ahol akár 20-60 százalékos kedvezmények, valamint két darab 20%-os kedvezményre jogosító Joker kupon is vár rád 2025. április 3. és 15. között.
-
Harmadszorra is a Gránit Bank lett Magyarország leggyorsabban növekvő digitális bankja (x)
Sorozatban a harmadik alkalommal ítélte a Gránit Banknak a „Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon” díjat a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review magazin.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


