A már megszokott bivalygulya mellett új látogatóközpont, gólyamentő-központ, kilátók, tanösvények, gyógynövénykert, játszótér, interaktív kiállítások várják majd a látogatókat.

A helyi és regionális önkormányzatok még mindig erőteljesen viselik az új koronavírus-járvány hatásait. Felmérések eredményei is azt mutatják, hogy egyértelmű igényt támasztanak a kohéziós uniós politika kapcsán tavaly bevezetett rugalmassági intézkedések kiterjesztésére, amely az uniós strukturális alapokat és az állami támogatásokat mozgósítja a COVID-19 elleni küzdelemben - számol be a HelloVidék.
A városok és régiók az elmúlt évben élen jártak a COVID-19 válságkezelésben. A Régiók Európai bizottsága két uniós koronavírus-elhárítási beruházási kezdeményezést indított: az úgynevezett CRII és CRII+ kivételes és hasznos, ám rugalmas intézkedéseket vezetett be a 2014–2020-as kohéziós politikai alapok felhasználására az új koronavírus-járvánnyal kapcsolatos intézkedések finanszírozására.
Utóbbiak közé tartozik például az egészségügyi szektor beruházásai, a kis- és középvállalkozások, illetve a munkaerőpiac támogatása. Ide sorolhatjuk még az új REACT-EU programot is, amely egy sürgősségi jogalkotási kezdeményezés, és amely összesen 47,5 milliárd eurót szabadít fel a legsúlyosabban érintett tagállamokat és régiókat támogató strukturális alapok révén.
Ha érdekel, miről is van szó pontosan, a HelloVidél oldalán elolvashatod. KATT!

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


