A láthatatlan munka magában foglalja a háztartási feladatokat, a gyermeknevelést, az idős vagy beteg hozzátartozók gondozását.
Az idei, koronavírus-járvány miatt rendhagyó karácsonyon a személyes találkozások helyett feltehetően többen köszöntötték egymást telefonon és többen töltötték online térben a közös ünnepi időt. Erre utal az előző évek trendjéhez képest nagyobb növekedés az idén karácsonykor mért mobilnet-forgalomban, a hanghívások hosszában, sőt az SMS-forgalomban is a Telenor hálózatán.
Az előző évhez képest idén a december 24, 25, 26-i napokon átlagosan 29%-kal nőtt a mobilnet-forgalom a Telenor hálózatán. A legintenzívebb nap december 25-e volt, és érdekes módon a napon belül a 10, 11, 12 órás időszakban volt legélénkebb a hálózati adatforgalom, amiből feltételezhető az is, hogy az ünnepi ebéd előtti online családi találkozók zajlottak ekkor nagyobb számban.
A korábbi évek karácsonyaival közel azonos számú telefonhívás mellett megfigyelhető, hogy idén 30%-kal nőtt a beszélgetések átlagos hossza. A legjelentősebb növekmény december 25-én az esti órákban 20 és 23 óra között volt tapasztalható, feltételezhetően az ünnepnap végén telefonon köszöntötték szeretteiket a Telenor ügyfelei.
Az ünnepek alatt mért SMS-forgalomból az látható, hogy a karácsonyi napokon egyre növekvő szerepet kapott ez a kommunikációs forma is, a legtöbb üzenetet december 26-án küldték a Telenor ügyfelei, a három napon átlagosan 11%-kal többet, mint az előző év karácsonyán.

Újabb budapesti lomtalanítás dátum derült ki: ez a kerület még várhat, csak nyáron viszik el a lomot
Fontos, hogy a nem a megjelölt időpontban történő lomkikészítés közterület-szennyezési szabálysértésnek minősül.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


