Valószínűleg egy "klasszikus" tornádó csapott le a Bács-Kiskun vármegyei Soltvadkertre
Október 5-én, azaz ma este indul útjára az X-Faktor kilencedik szériája. A zsűri összetétele nem változott, a Pénzcentrum pedig annakjárt utána, vajon mennyit kereshetnek a négy hónapnyi megfeszített munkával.
A licencszerződésen alapuló népszerű tehetségkutató 2010-ben indult az eredeti brit The X Factor című showműsor alapján. A műsor magyar verziója követi az eredeti szabályrendszert és a jelentkezők elbírálásában az éneklés mellett itt is fontos szerepet játszik az előadásmód, beleértve a külső megjelenést és a tánctudást is.
A show fontos részét képezik a zsűri tagjai, az ő reakcióik, így a szerkesztők igyekeznek minden évben a legaktuálisabb, legizgalmasabb magyar celebeket összeválogatni. Idén a névsor nem változott, Dallos Bogi, Puskás Peti, Gáspár Laci és ByeAlex lesznek az ítészek.
Jól hoz a konyhára?
Arról ugyan az RTL Klub soha nem ad ki információt, hogy mennyit keresnek a mentorok - ezt üzleti titokként kezelik -, azt viszont korábbi sajtóértesülésekből tudni lehet, hogy nagyságrendileg mekkora lehet ez az összeg. Több cikk is megjelent anno arról, hogy Tóth Gabinak 2013-ban 10 millió forintot hozott a konyhára a műsor, egy évvel később, 2014-ben pedig már 15 millió forintról írtak a lapok.
Ebből kiindulva tehát nem lenne meglepő, ha - számolva a gazdasági növekedéssel - a 2019-es szériában a gázsi valahol 15-20 millió forint között lenne. Ez persze nem havi fizetést jelent, hanem az egész műsor alatt keresnek ennyit.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


