Támogatási forrás nyílik a legkisebb hazai vállalkozásoknak, de a megszerzése és felhasználása nem mindig egyszerű feladat.
A párkapcsolaton alapuló családok, különösen a három vagy több gyermeket nevelők a mai családpolitika preferált csoportjának tekinthetők, míg az egyszülős családokról ez nem mondható el - írja a hvg.hu Monsotroi Judit demográfus tanulmánya után.
- idézte a lap Monostori Judit demográfus tanulmányát, aminek a főbb megállapításai, hogy
- Európa-szerte a három- vagy többgyerekes családokat preferálják, az egyszülőseket nem, részben ideológiai okokból.
- A gyerekek 31 százaléka olyan családban él, ahol nincs jelen mindkét vér szerinti szülő.
- A gyermeküket egyedül nevelők 35 százaléka él jövedelmi szegénységben, helyzetüket nem sikerült javítani az elmúlt 15 évben, míg a nagycsaládosokét igen.
- A gyerekek negyede után nem fizetnek gyerektartást.
A tanulmányból ezeken felül az is kiolvasható, hogy "miközben a három vagy több gyermekes családok szegénységi rátáját az utóbbi másfél évtizedben sikerült csökkenteni, addig ez az egyszülős családok esetében nem történt meg."
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


