Valószínűleg egy "klasszikus" tornádó csapott le a Bács-Kiskun vármegyei Soltvadkertre
415 millióért vett kastélyt a Magyar Nemzeti Bank Tiszaroffon. A bank szerint ezzel több helyi lakos jut munkához. A helyiek nem így látják.
"30 százalékos a munkanélküliség. 450 embernek nincs állandó munkája" - mondta a Borsnak egy helybeli. "A kastélyba szakképzett munkaerő kell, valamilyen képesítés elengedhetetlen. De a munkanélkülieknek nyolc általánosuk van általában, és kész. Vagy annyi sincs."
"Hogy jön a fellendülés? Jó lenne, de nem bízom benne" - magyarázza egy másik tiszaroffi lakos. "A kastély előtte szálló volt, de nem ment jól. Az MNB vendégei nem a falu kisboltjában fognak költekezni."

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


