A tervek szerint ingatlanfejlesztésbe vágna, és négy mini falut építene fel az angliai Tesco. A kiskereskedelmi üzlethálózatával megalapozott sikere után a brit gazdaság lassan minden területére beszivárgó vállalat teljes körű szolgáltatással akar a lakásvásárlók rendelkezésére állni.
Ambiciózus tervekkel állt elő nemrégiben az angliai Tesco. A vállalatóriás az élelmiszer és más fogyasztási cikkek kiskereskedelme, a banki- és biztosítási szolgáltatások valamit az utazásszervezés mellett lakossági ingatlanfejlesztésbe is belevágna, és a későbbiekben meghatározó szereplőjévé kíván válni ennek a piacnak is.
A Tesco jelenlegi fejlesztési tervei között London déli, délkeleti és keleti részén négy - természetesen Tesco szupermarketekkel ellátott - kisebb falu méretű lakópark szerepel. A fejlesztési területek közül a legkisebbikben mintegy 400 lakás, a legnagyobbikban pedig körülbelül 1000 lakás kapna helyet - számol be a Times.
A szakértők kiemelik, hogy az áruházláncnak minden esélye megvan a sikerre, ugyanis a szektor mutatói éppen felívelőben vannak, az ingatlanárak számottevően emelkedtek az elmúlt egy évben Angliában. Emellett a Tesco roppant erős márka, és a már meglévő kiterjedt üzlethálózata jócskán leegyszerűsíti az új lakások értékesítését. Az otthonok építési munkálatainak és értékesítésüknek várhatóan a bankok szigorított hitelezési feltételi sem fognak gátat szabni, mivel a Tesco bankja révén már egy ideje jelzáloghiteleket is nyújt a lakosság számára az Egyesült Királyságban.
A hírek hallatán az aggódó hangok is megjelentek. Egyesek félnek attól, hogy a kereskedelmi mamut kezében túl nagy hatalom összpontosul azzal, hogy az élet minden területén befolyással van a fogyasztókra, és akár a kormányzati szerveknél is részletesebb adatokkal rendelkezhet vásárlóiról. A jövőben ugyanis könnyen előfordulhat, hogy valaki egy Tesco szupermarketben vásárolja meg az ugyanezen cég által épített lakását, melyhez a Tesco bankjától vesz fel jelzáloghitelt. Ezután pedig, ugyanennél a banknál igényelt hitelkártyájával a lakása melletti áruházból rendezi be új otthonát.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
Portfolio Gen Z Fest 2025


