Az autókereskedelmi és mobilitási szolgáltató részvényeit a BÉT prémium kategóriájában jegyzik.
A szülőknek közel a 60 százaléka elismerte, hogy időnként hozzányúl gyereke megtakarításához.
Évente nagyjából 50 fontot (jelen árfolyamon számolva 17 650 forintot) vesznek ki a szülők a gyerekeik megtakarításából - derült ki az Egyesült Királyságban készített felmérésből. A kutatásban résztvevő, 4-15 éves gyerekeket nevelő szülőknek csaknem a 60 százaléka elismerte, hogy időnként hozzányúl utódja pénzéhez. Leggyakrabban az iskolai ebédet, a parkolást, és az iskolai kirándulás egy részét fizetik a gyerektől nyúlt pénzből.
és arra is fény derült, hogy a szülők 25 százalékának legalább 25 fontos (8825 forintos) adóssága van csemetéjénél, míg 5 százalékuk 100 fontnál (35 300 forintnál) is többel lóg a gyerekének. A Nationwide Financial Planning felmérése szerint az apák túltesznek az anyákon: többet vesznek el, és kevésbé valószínű, hogy később visszateszik a "kölcsönvett" összeget.
A szülők ötöde beismerte, hogy évente legalább 60 fontot kivesz a gyerek megtakarításából, és ugyanennyien azt is bevallották, hogy havonta legalább kétszer meglátogatják a malacperselyt. A szülők 39 százaléka szerint a gyereke észrevette, hogy valamennyi spórolt pénze eltűnt.
A Nationwide pénzügyi igazgatója, Larry Banda szerint ennek a jelenségnek az állhat a hátterében, hogy egyre kevésbé használunk készpénzt, de sajnos adódnak olyan váratlan helyzetek, amikor a bankkártyát nem lehet használni. Azt tanácsolja a szülőknek, ha időnként hozzá is nyúlnak a gyermekeik spórolt pénzéhez, ne felejtsék el visszaadni nekik.


"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


