A gazdasági bizonytalanság fokozódásával egyre többen keresnek válságkezelési stratégiákat.

Az OTP Bank ma megkapta az NKBM megvásárlásáról 2021. május 31-én aláírt szerződés lezárásához szükséges utolsó engedélyt a szlovén versenyvédelmi hatóságtól, így Szlovénia második legnagyobb bankja csatlakozhat az OTP Csoporthoz. A most megkapott engedély birtokában az adás-vételi ügylet zárására várhatóan a következő napokban sor kerül.
Az OTP Bank az SKB megvásárlásával 2019-ben lépett be a szlovén bankpiacra, és az azóta szerzett pozitív tapasztalatokra alapozva, bízva az ország további fejlődésében hajt most végre újabb, nagyon jelentős befektetést. Az ügylet lezárását követően haladéktalanul megkezdődik az SKB és az NKBM egyesítése, amelynek eredményeként betét- és hitelállomány alapján Szlovénia legnagyobb bankja jön létre, és az OTP Bank immáron a régió ötödik országában válik piacvezetővé.
A Csoport célja, hogy minden lehetséges eszközzel segítse a szlovén gazdaság fejlődését. A lakosság számára a legkorszerűbb, leggyorsabb és legkényelmesebb pénzügyi szolgáltatásokat tervezi kínálni mind a fiókhálózatban, mind a fejlett digitális csatornákon keresztül. Emellett különös figyelmet fog fordítani a KKV-k számára kínált gyors és reális feltételekkel igénybe vehető hiteltermékek kialakítására, amelyek hozzájárulnak a sikeres működésükhöz és a fejlődésükhöz.
Nemcsak banki, hanem egyéb területeken is hozzá kíván járulni a szlovén gazdaság fejlődéséhez. Az Emonika néven ismert ingatlanfejlesztési projekt tervei már a Természetvédelmi Minisztérium engedélyére várnak. A Ljubljana központjában lévő, régóta elhanyagolt területen szállodát, lakásokat, bérirodát és bevásárlóközpontot tervez építeni a bankcsoport, mintegy 85 ezer négyzetméter hasznos területen. A felépülő objektum a hozzá kapcsolódó infrastrukturális fejlesztések révén a főváros egyik legszebb pontjává válik, és egy teljes városnegyed születik újjá.

A jelenleg 11, majd az Üzbegisztánban folyamatban lévő bankvásárlást követően hamarosan már 12 országban jelen lévő bankcsoport kölcsönösen előnyös együttműködések révén tervezi segíteni a szlovén vállalkozások, köztük a KKV-k és a helyi nagyvállalatok külföldi piacra lépését, illetve külföldi terjeszkedését.


"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


