Két hektáron leégett a nádas a Balatonnál, Fonyód és Buzsák között április 21-én, hétfőn este.
A cél: a pénzügyi kultúra és a pénzkezelési készségek fejlesztése.
A MetLife Alapítvány által 2014-ben indított nemzetközi kezdeményezés, a Life Changer Program célja, hogy elősegítse az általános és középiskolások pénzügyi kultúrájának, valamint pénzkezelési készségeinek fejlesztését. Jelenleg már 24 országban működik, ahol a MetLife jelen van, 12 000 iskolában több mint 700 MetLife önkéntes részvételével zajlik.
Magyarországon 2015. szeptemberében indult el a program 20 középiskolában, amelynek keretében 70 MetLife munkatárs önkéntes alapon oktat több mint 2000 fiatalt. A Life Changer program hazánkban több egymáshoz kapcsolódó elemből áll össze, így része egy gazdasági tematikára épülő iskolai oktatássorozat, ahol a 14-18 év közötti diákok interaktív foglalkozások formájában ismerhetik meg a hamarosan számukra is aktuálissá váló pénzügyeket érintő kérdéseket. További programelem a "Nyílt Munkahely Nap" névre elkeresztelt esemény, amikor a MetLife budapesti központjába látogathat el 15 fiatal és megismerkedhet az ott dolgozók mindennapi munkájával, valamint része még egy online verseny is, ahol a diákoknak 3-4 fős csaptokba szerveződve, egy projektmunkát kell elkészíteniük pontos, minden részletre kiterjedő költségvetéssel és feladattervvel. A 2015-ös program decemberben egy, az online verseny első három helyezettjének rendezett díjátadó eseményével zárul.

Az idei Life Changer programot követően 2016-ban is tovább folytatódik a hazai fiatalok képzése Magyarországon, és a középiskolás korosztály után az általános iskolások kerülnek az oktatás középpontjába!
(X)

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


