Az elmúlt év leglátogatottabb honlapja a Facebook lett az Egyesült Államokban, a Google már csak a második - derül ki az Experian Hitwise felméréséből. A hatalmas piaci növekedésre a befektetők is felfigyeltek mivel a vállalatban a hosszú távú fejlődés lehetőségét látják.
Az árbevételének javát reklámokból szerző közösségi oldalra irányult az összes amerikai látogatás 8,93 százaléka az egész évben, míg a Google 7,2 százalékkal csak a második leglátogatottabb oldal lett. 2007-ben még a Myspace közösségi oldal volt a leglátogatottabb, idén viszont csak a hetedik helyet tudta megkaparintani magának.

A 2008-as illetve a 2009-es év legjobbja még a Google volt, tőle hódította el az első helyet a Facebook. Azonban a Google teljes piaci részesedését nézve, például ha a szintén a Google csoporthoz tartozó népszerű videómegosztó YouTube-ot is figyelembe vesszük, akkor továbbra is az övé az első hely a vizsgált időszakban 9,9 százalékkal.
A közösségi portál népszerűsége hazánkban is hatalmas növekedésnek indult az elmúlt évben. A Social Bakers grafikonján a közösségi portál elmúlt félévben hazánkból regisztrált felhasználóinak száma látható.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 307 398 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 094 forintos törlesztővel az Erste Bank nyújtja (THM 10,83%), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 70 482 forintos törlesztőt (THM 10,61%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

A nagy növekedésnek köszönhetően nem csoda tehát, hogy július óta közel 50 százalékkal, 42 milliárd dollárra nőtt a Facebook értéke. Ezzel a legnépszerűbb közösségi oldal már jóval többet ér, mint a komolyabb árbevétellel és hosszú ideje tartó tőzsdei jelenléttel bíró Ebay vagy Yahoo.
A New York Times információi szerint jelenleg 50 milliárd dollár az online közösségépítő oldalt működtető vállalat értéke.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


