A németeknek közel fele venné szívesen, ha Németországban ismét a márka lenne a fizetőeszköz - derül ki a Focus hírmagazinban közzétett felmérésből.
Az Emnid közvéleménykutató felmérése szerint a mintegy ezer megkérdezett 47 százaléka szeretné viszontlátni a márkát, 50 százalék viszont hűséges az euróhoz.
A válaszok feldolgozásakor a szakemberek azt találták, hogy a "márkafüggők" inkább a pártszimpátiájukat gyakran váltogatók köréből kerülnek ki, arányuk mintegy 60 százalék. Az eurót kedvelők többsége - ugyancsak 60 százalék - a Zöldeket támogatja.
A német márka 1948-tól volt Németország törvényes fizetőeszköze az euró 2001-ben történt bevezetéséig.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.