A MasterCard újszerű marketing akcióval háromszorozta meg a bankkártyákkal végrehajtott vásárlások számát tavaly év végén a Tesco hipermarketekben.
2009. novemberében és decemberében egyes kasszáknál csak MasterCard vagy Maestro márkájú kártyával fizethettek a vásárlók az ország 20 legnagyobb forgalmat bonyolító Tesco-áruházában. Az akció hatására a korábban egy kasszánál végzett havi 540 MasterCard / Maestro tranzakció több mint háromszorosára, átlagosan 1710 darabra ugrott a résztvevő áruházakban.
Mivel a kártyás fizetés a vásárlóknak a Tesco áruházakban díjmentes, a MasterCard pénztáraknál megfigyelhető rövidebb sor már elég motivációt jelentett a vásárlóknak ahhoz, hogy az itt elfogadott plasztikot használják, még akkor is, ha volt náluk elég készpénz vagy más típusú bankkártya.
Az esetleges negatív fogyasztói élmények elkerülése érdekében az akcióban alkalmazott hoszteszek minden, a kijelölt pénztárhoz újonnan beálló vevővel közölték, hogy az adott pénztárnál csak MasterCard / Maestro márkájú kártyákkal lehet fizetni. Ezen kívül a szervezők a rendelkezésre álló legtöbb eladáshelyi kommunikációs eszközt is felhasználták a vásárlók tájékoztatására: pénztár feletti displayek-et, a pénztárszalagon elhelyezett "következő vásárló" táblákat, valamint felhívták a vásárlók figyelmét az akcióra a Tesco saját terjesztésű újságjában is.
"Azok közül, akik beálltak a pénztárhoz volt olyan is, aki inkább a készpénzes sort választotta, ám ők voltak kevesebben" - összegezte a szervezők tapasztalatait Gauder Milán, a MasterCard Europe Magyarországért, Horvátországért és Szlovéniáért felelős vezetője. "A kampány hatására nem csak a bankkártyás műveletek száma nőtt, de a vásárlókban tudatosult, hogy a MasterCard márkának köszönhetően megkülönböztetett figyelemben részesülnek."
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 307 398 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 094 forintos törlesztővel az Erste Bank nyújtja (THM 10,83%), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 70 482 forintos törlesztőt (THM 10,61%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
"A MasterCard korábbi kártyahasználat-ösztönző kampányait tekintve is újszerű volt a megközelítés - tette hozzá Gauder Milán - hiszen ezúttal nem a kártyaelfogadó vagy kibocsátó bank segítségével, hanem közvetlenül a kereskedővel együttműködve tettünk a plasztik-használat növekedéséért. Úgy vélem az akció időszaka alatt a MasterCard / Maestro kártyákkal végzett tranzakciók darabszámában elért 216%-os növekedés igazolja ezt a megközelítést."
Korábban: Fizess bankkártyával! Időt és pénzt is spórolhatsz!

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
Portfolio Gen Z Fest 2025


