Leleményes karácsonyi ajándékot eszelt ki egy Seattle-ben működő vállalkozás. Az ötlet nem csak az ügyfélnek és a cégnek, hanem számos non-profit szervezetnek is kedvező. De hogyan lehet az, hogy mindenki jól jár?
A kártya gyakorlatilag egy e-mailben igényelhető ajándékkártya, amit le lehet vásárolni, mégsem plasztikkártyáról van szó. A vásárló ügyfélnek azért jó, mert levonhatja az adójából az ajándékkártya összegét. Ennek az az oka, hogy a kibocsátó cég a kiadott kártyákért kapott összeget jótékonysági célra fordítja.
Vagyis megveszünk egy ajándékkártyát mondjuk 300 dollár (52 ezer forint) értékben. Ezt mi elajándékozzuk, de levonhatjuk az adónkból, mivel a kifizetett összeg egy non-profit szervezethez kerül. Így az alapítvány is jól jár, mert kap 300 dollárt (52 ezer forintot), és a cég is, mivel kártyánként 4 dolláros (690 forint) kezelési költséget tudhat magáénak.
A kártya igénylője döntheti el továbbá azt is, hogy a több mint 200 non-profit szervezet közül melyiknek menjen az általa kifizetett összeg, és azt is meg lehet mondani, hogy hogyan nézzen ki a kártya, vagyis az, aki az ajándékot kapja, az igényeinek megfelelő testre szabott kártyát kap.
Az összeg is változtatható, 10 és 5 000 dollár (1,7 ezer és 861,8 ezer forint) közötti kártyaérték igénylésére van lehetőség. A 4 dolláros (690 forint) kezelési költség pedig az összegtől független, vagyis egy 5 ezer dolláros (861,8 ezer forint) és egy 50 dolláros (8,6 ezer forint) kártya után is ugyanannyit kell kifizetni...

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Akár 80.000 forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén (x)
A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40.000 forintján felül további 40.000 forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál akik mobilalkalmazáson keresztül rendszeres megbízást adnak befektetési jegy vásárlására.
-
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át (x)
Az Aranycipó Kft. vajas fonott kalácsa elnyerte a KMÉ-védjegyet, amely a kiváló minőség és a hagyományos péksütemények iránti elköteleződést tanúsítja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


