A hazai üzleti döntéshozók körében a legnépszerűbb autómárka az Opel, a többség háztartásának jövedelme nem éri el a félmillió forintot, s mindössze 13 százalékuk számol be 10 millió forint feletti befektetésekről - adja hírül a Világgazdaság.
A Szonda Ipsos és a GfK Hungária Üzleti Döntéshozók médiaanalízise 2007 címet viselő felmérése azokat a 25 és 65 év közötti alkalmazottakat, illetve cégtulajdonosokat tekintette üzleti döntéshozóknak, akiknek legalább hat beosztottja van, valamint akik évente legalább 50 millió forint felhasználásáról döntenek.
A 2000 megkérdezett 30 százaléka nem nyilatkozott háztartásának anyagi helyzetéről, ez nem kiemelkedő, nagyjából hasonló a válaszmegtagadás aránya a teljes népességet vizsgáló Nemzeti médiaanalízisben is.
A válaszadók többségének, 60 százaléknak félmillió forintnál nem magasabb a jövedelme. Fél- és egymillió forint közötti családi kasszával a döntéshozók 9 százaléka rendelkezik, kétmillió forintnál magasabb költségvetéssel pedig mindössze 0,3 százalék.
A válaszadást megtagadók aránya a befektetésekkel kapcsolatosan szintén 30 százalékos. A többség, 56 százalék 10 millió forintnál kisebb értékű befektetésekről számolt be. A különböző formák között a legnépszerűbb az életbiztosítás és az önkéntes nyugdíjpénztári tagság.

JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 307 398 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 094 forintos törlesztővel az Erste Bank nyújtja (THM 10,83%), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 70 482 forintos törlesztőt (THM 10,61%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

A legnépszerűbb autómárkák az üzleti döntéshozók körében az Opel, a Volkswagen, a Ford, a Renault, valamint a Suzuki. A prémium márkák között vezet az Audi, mögötte áll a Mercedes és a BMW.

A felmérés szerint a döntéshozók kedvenc tévécsatornája az RTL Klub, és legszívesebben a Sláger Rádiót hallgatják. A legolvasottabb sajtótermékek már inkább "szegmensspecifikusak", itt a HVG vezet az Adó előtt.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
-
Ipar Napjai és Automotive Hungary – Mindenki egy helyen (x)
Hazánk legnagyobb ipari eseménye vár minden szakembert: ipari innovációk, költséghatékony megoldások, üzleti lehetőségek, networking, KKV-kat segítő pályázatok.
Portfolio Gen Z Fest 2025


