Az utóbbi néhány évben a modern bútorok iránti kereslet jelentősen megnőtt a korábbi évekhez képest, amikor évtizedeken keresztül a 18.-19. századi bútorokba volt beleszeretve mindenki. Ma viszont már a láva lámpák is értékesnek számítanak, egyre többen keresnek olyan bútordarabokat, mint a szülői házban is volt.
A kereslet a mai bútorokra folyamatosan nő, bár az antik bútorok eladási statisztikái még mindig szép eredményeket mutatnak. Legtöbben olyan bútorokat keresnek, ami 16 évesen körülvette őket, vagyis ami emlékeztet a gyerekkorukra, vagy azokra a bútorokra, ami a szomszéd apukájáé volt.
A korabeli stílusú bútoroknak valóban van egy sajátos hangulata, de a piac egyre inkább másként működik. Az árak alakulása véletlenszerű, a ritkaság és az eredet egyre kevesebb embert érdekel.
De azért sokan vannak még az antik búrotokhoz hűek, akik képesek galériákat, üzleteket, és számos kereskedést végigjárni, hogy egy szép darabra bukkanjanak. Sőt, számos olyan gyűjtő is van, aki eredeti állapotú bútordarabokat keres, mivel a restaurálás jelentősen csökkenti egy-egy tétel értékét, különösen a limitált számban készítettekét.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


