A Deloitte banki üzletágának legfrissebb jelentése szerint a világvárosok piacán jellemző, hogy számos bank versenyez ugyanazért az ügyfélkörért. A siker érdekében a bankoknak meg kell különböztetniük magukat egymástól és olyan különleges szolgáltatásokat kell nyújtaniuk, melyekkel felkeltik ügyfeleik érdeklődését.
Egy közvélemény-kutatás során a megkérdezettek több mint fele nyilatkozott úgy, hogy a bankválasztásuk elsődleges oka annak elhelyezkedése, illetve elérhetősége - írja a Világgazdaság.
Ki kell emelni, hogy bár a bankok igyekeznek a költséghatékonyabb csatornák (internet, call center) felé terelni az ügyfeleket, a többség még mindig a bankfiókban szereti intézni pénzügyeit. A megkérdezettek több mint fele továbbra is ugyanazt a bankfiókot, míg az ügyfeleknek csupán 20%-a veszi igénybe veszi igénybe a szolgáltatásokat az interneten és ötödük az ATM-en keresztül.
A válaszadók négyötöde mondta, hogy havonta legalább egyszer felkeresi a bankfiókot, de 43%-uk heti rendszerességgel látogatja a fiókokat.
A jelentés szerint a versenyképes díjak rendkívül fontosak az ügyfelek számára, ezen a téren azonban csupán a megkérdezettek kis hányada elégedett bankjával. A magas szintű szolgáltatások segítenek megállítani az ügyfelek lemorzsolódását és elmélyítik az ügyfélkapcsolatokat, ezért nélkülözhetetlen a kiemelkedő minőség biztosítása a bankok számára.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.