A Deloitte banki üzletágának legfrissebb jelentése szerint a világvárosok piacán jellemző, hogy számos bank versenyez ugyanazért az ügyfélkörért. A siker érdekében a bankoknak meg kell különböztetniük magukat egymástól és olyan különleges szolgáltatásokat kell nyújtaniuk, melyekkel felkeltik ügyfeleik érdeklődését.
Egy közvélemény-kutatás során a megkérdezettek több mint fele nyilatkozott úgy, hogy a bankválasztásuk elsődleges oka annak elhelyezkedése, illetve elérhetősége - írja a Világgazdaság.
Ki kell emelni, hogy bár a bankok igyekeznek a költséghatékonyabb csatornák (internet, call center) felé terelni az ügyfeleket, a többség még mindig a bankfiókban szereti intézni pénzügyeit. A megkérdezettek több mint fele továbbra is ugyanazt a bankfiókot, míg az ügyfeleknek csupán 20%-a veszi igénybe veszi igénybe a szolgáltatásokat az interneten és ötödük az ATM-en keresztül.
A válaszadók négyötöde mondta, hogy havonta legalább egyszer felkeresi a bankfiókot, de 43%-uk heti rendszerességgel látogatja a fiókokat.
A jelentés szerint a versenyképes díjak rendkívül fontosak az ügyfelek számára, ezen a téren azonban csupán a megkérdezettek kis hányada elégedett bankjával. A magas szintű szolgáltatások segítenek megállítani az ügyfelek lemorzsolódását és elmélyítik az ügyfélkapcsolatokat, ezért nélkülözhetetlen a kiemelkedő minőség biztosítása a bankok számára.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
Portfolio Gen Z Fest 2025


