Az egyik akadály, ami sokakat visszatart a technológia kipróbálásától, az a félelem, hogy az AI használata a munkájukban nem legitim vagy nem tisztességes.
A Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat hétfőn délelőtt közzétett jelentése szerint Magyarországon júniusban újabb 13 ezer ember veszítette el az állását és kérte álláskeresőként való regisztrációját a munkaügyi hivataloknál. Ezzel 376 290-en lettek a regisztráltak, a koronavírus-járvány megjelenése óta pedig már 112 290-en veszítették el az állásukat hivatalosan.
A friss adatok szerint a májusinál is kicsivel több dolgozó volt érintett csoportos létszámleépítésben. Az egy hónappal ezelőtt 2262 fő után a hatodik hónapban 2307 alkalmazottól váltak meg a cégek ilyen formában - írja az mfor.hu.
Miközben az álláskeresők számának növekedése is lassabb tempóra kapcsolt júniusban, pozitív fejleményként értékelhető az új munkahelyek számának alakulása is. Júniusban összesen több mint 35 ezer új álláslehetőség nyílt meg, ami majdnem a duplája az előző havinak, sőt, még az előző évi júniusi szintet is meghaladja. Akkor alig több mint 30 ezer új pozíció nyílt meg az álláskeresők számára.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


