Három éves huzavona után egy brit bíróság úgy döntött, továbbra is titokban tarthatja a műsorai költségvetését és a dolgozói fizetéseket a BBC.
A Magyar Televízióhoz hasonlóan az adófizetők pénzéből fenntartott intézet már több, mint 200 000 fontot, vagyis hatvan millió forintot költött arra, hogy ne kelljen kiadnia, mennyit költenek a képernyő sztárjaira, vagy mennyibe is kerülnek tulajdonképpen a műsorok.
A csatornát az utóbbi időben folyamatosan érték a magas fizetések miatt, még akkor is, ha a pontos összeg nem volt ismert. Jonathan Ross, aki mind a BBC televíziós részlegénél, mind a rádiónál vezet saját műsort, hatmillió font körül keres egy évben. További 40 műsorvezető keres évi egymillió fontnál többet.
A bírósághoz egyébként maga a BBC fordult, miután több újság, sőt az információs biztos is azzal a kéréssel fordult hozzá, hogy fedje fel a fizetéseket. Bár úgy tűnik, egy hosszú csatát megnyert a BBC, a háborút még korántsem: a még ellenzékben lévő torzk máris azzal fenyegetőznek, hogy ha hatalomra kerülnek, kikényszerítik a BBC-től a költségek csökkentését és a fizetések közzétételét, amennyiben addig nem lennének hajlandóak önállóan megtenni ezt.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


