A Gazdasági Versenyhivatal fogyasztók megtévesztésének gyanúja miatt külön-külön versenyfelügyeleti eljárást indított az alább említett két lapkiadó ellen, miután tudomására jutott, hogy nevezettek a valóságosnál magasabb példányszámokat közölnek kiadványaikról különböző híradásokban.
A GVH Versenytanácsa a mai napon megtartott egyik tárgyalásán megállapította, hogy a budapesti Veritas-Invest Ingatlanforgalmazási és Befektetési Rt. a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított, amikor az általa kiadott "Házépítés" című lapjának példányszámára vonatkozóan valótlan adatokat tett közzé a "Média Ász" című kiadvány egyes számaiban és 2001. március 6-tól az Interneten közölt ún.. médiaajánlataiban.
A mai napon megtartott másik tárgyaláson a GVH Versenytanácsa az ugyancsak budapesti Prevent Média Szolgáltató Kft. jogsértését is megállapította és a fogyasztók megtévesztésére alkalmasnak minősítette, hogy a Kft. 2002-ben és 2003-ben a "Média Ász"-ban, továbbá az Interneten található "Média Katalógus"-ban, és a "Médiaajánlat 2004" elnevezésű ajánlatában az általa kiadott "Recept Nélkül" című lap példányszámáról, illetve olvasottságáról a valóságosnál magasabb (azaz valótlan) adatokat közölt.
A GVH Versenytanács a Veritas-Invest Ingatlanforgalmazási és Befektetési Rt.-t 1 millió (azaz Egymillió) forint, a Prevent Média Szolgáltató Kft.-t 750 ezer (azaz Hétszázötvenezer) forint bírság megfizetésére kötelezte. A GVH Versenytanácsa mindkét ügy kapcsán kiemelte határozatának indoklásakor, hogy a lapok kiadói által közölt példányszám fontos mutató a lapokban reklámokat elhelyezők számára.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


