Az elmúlt évtizedben a klímaváltozás kilépett a távoli jövőképek világából, és a mindennapi valóság részévé vált – ez már nem vita tárgya, hanem tény, amelyet...

Mérföldkőhöz érkezett a Cofidis Csoport által felvásárolt Magyar Cetelem Bank Zrt. integrációja: péntektől a pénzintézet Magyar Cofidis Bank Zrt. néven folytatja tevékenységét - jelentette be közleményében a Cofidis.
A Cofidis Csoport október 1-jén vásárolta fel a Magyar Cetelem Bank Zrt.-t. A névváltás egy hosszabb folyamat egyik állomása, a teljes összeolvadás több szakaszban valósul meg. A Magyar Cetelem Bank Zrt. és a Cofidis Magyarországi Fióktelepe egy átmeneti időszakban jogilag két külön cégként működik tovább.
Az októberi adásvételi szerződés aláírásának napjával kezdetét vette a két vállalat integrációjának előkészítése: elindult a folyamatok egységesítése és az új termékstruktúra kialakítása.
A Magyar Cetelem Bank teljes márkaváltása a tulajdonszerzést követő 6 hónapon belül végbemegy, majd a folyamatban lévő informatikai fejlesztések alakulásától függően az összeolvadással a két szervezet egyetlen jogi entitásként működik tovább.
A Cetelem jelenlegi ügyfeleinek nincs teendőjük, a névváltás nem érinti a hitelekre, bankbetétekre és hitelkártyákra vonatkozó pénzügyi és szerződéses feltételeket - tették hozzá.

Óriási hiteldilemma előtt áll rengeteg magyar család: milliókat spórolhatnak így, de van egy bökkenő
Az MNB legfrisseb adatai alapján idén februárban már megközelítette a 17,3 millió forintot az újonnan felvett szabad felhasználású jelzáloghitelek átlagos szerződéses összege.


"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


