A lakásvásárlás előtt állók számára talán az egyik legfontosabb kérdés, hogy mikor érdemes belevágni az egész folyamatba.
Komoly megterhelést jelent a bankoknak, hogy az elszámolással kapcsolatos ügyeket intézzék. Jelenleg még a frissen kézhez kapott elszámolólevelek értelmezése zajlik, de várhatóan egyre több lesz a problémás eset, ahogy az ügyfelek is egyre nagyobb számban szembesülnek azzal: a reméltnél kisebb mértékben csökkent a tartozásuk - írja a Napi Gazdaság.
Több lett ugyan a papírmunka, de eddig nem sok problémával találkoztak az elszámolással kapcsolatban a bankok. Az Erste, a Raiffeisen és az OTP is arról számolt be, hogy elsősorban az elszámolások értelmezésében keresik őket ügyfeleik. Az OTP-nél az érintett ügyfélszámhoz képest egy számjegyűnek mondták a panaszok százalékos arányát. A kipostázott levelek számához képest egyelőre kevés reklamáció érkezett a Budapest Bankhoz is, tudatta a pénzintézet. Az MKB Euroleasing várakozása szerint a panaszok száma nem fogja meghaladni az 5 százalékot.
Az elszámolási folyamat során sok ügyfél kevesli a visszakapott pénzt, pedig többször jelezték a bankok, hogy a kormány által hangoztatott 25 százalékos csökkentés csak átlagszám, és nagy lesz a szórás. Erre a jegybank több ízben is felhívta az adósok figyelmét, sokan mégis hatalmas összegeket vártak a bankjuktól.

Óriási hiteldilemma előtt áll rengeteg magyar család: milliókat spórolhatnak így, de van egy bökkenő
Az MNB legfrisseb adatai alapján idén februárban már megközelítette a 17,3 millió forintot az újonnan felvett szabad felhasználású jelzáloghitelek átlagos szerződéses összege.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


