Új fronton harcol a Tesco: egy remek üzleti húzással -és piaci előnye kihasználásával- a brit üzletlánc fehérneműi eláraszthatják a szigetország hálószobáit. Az olcsó bugyik és melltartók kiváló anyagokból készültek, és egy sztártervező is részt vett kialakításukban.
Nem újdonság, hogy a válság tavaly őszi kirobbanása óta jelentősen növekedett a szexi alsóneműk eladása: sokan ugyanis mozi, színház, vagy étterem helyett otthon, párjukkal töltik az estéket. A Tesco most ennek a piacnak a dinamikus fejlődését kihasználva új, olcsó fehérnemű-kollekciót dob piacra - igaz, egyelőre csak Nagy-Britanniában.

Az olcsóság mellett a világ egyik legnagyobb áruházlánca arra is figyel, hogy jó minőségű és a legújabb divatnak megfelelő fehérneműk kerüljenek a polcokra. Éppen ezért a fehérneműket a világhírű divattervező, a Diamond Boutique egyik vezéregyénisége, Michelle Mone álmodta meg, a legfinomabb szatén és selyem anyagokból.
Ugyanakkor az alsóneműk áraiban szigorúan ragaszkodnak a gazdaságos elvekhez: egy kollekció már 7 fonttól (2200 forint) megvásárolható, így biztosan nem jelent komoly költséget a brit hölgyeknek.

Ráadásul a Tesco reklámarca nem más, mint Jessica Taylor, a közkedvelt Liberty X nevű popcsapat egyik legcsinosabb tagja, akinek lenyűgöző alakjára a férfiak is jó eséllyel felfigyelnek majd.

Óriási hiteldilemma előtt áll rengeteg magyar család: milliókat spórolhatnak így, de van egy bökkenő
Az MNB legfrisseb adatai alapján idén februárban már megközelítette a 17,3 millió forintot az újonnan felvett szabad felhasználású jelzáloghitelek átlagos szerződéses összege.

Ismét egyre többen zsebelnék be az állami ingyenmilliókat: újra kígyóznak a sorok a magyar bankokban
A babaváró hitelek piacán januárhoz képest növekedett a kihelyezett hitelek összege.

Elképesztő, ami most történik a lakáshitelekkel: ritkán látni ekkora eladósodási kedvet egy év alatt
Februárban némileg csökkent az újonnan kihelyezett lakáshitelek szerződéses összege.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
Portfolio Gen Z Fest 2025


