Hiába a kampányok, az előre bejelentett fokozott ellenőrzések: húsvétkor továbbra is rengetegen ülnek alkoholos állapotban a volán mögé.
Az amerikai futballbajnokság döntője, a Super Bowl eddig is sok furcsa eseménnyel gazdagította már a világot, az idén viszont új dimenziók nyílhatnak meg a nézők előtt. És ez nem csupán hangzatos csacsogás: a félidőben ugyanis három dimenziós tévéadást láthatnak azok, akik felteszik a kétszínű szemüveget.
A Super Bowl már eddig is számtalan furcsaságot és rekordot halmozott fel az évtizedek folyamán. Statisztikák szerint a Hálaadás után az Egyesült Államokban a futballdöntő napján fogy a legtöbb élelmiszer. (Bizony, bizony, megelőzi még a karácsonyt is.) Az amerikai katonák pedig amikor csak tehették, elkerülték a harcot a Super Bowl napján, hogy TV-n vagy rádión követhessék a meccset. Idén az iraki fronton harcoló katonák például sört kapnak a döntőre, pedig arrafelé az első számú szabály volt eddig az alkoholtilalom, mivel a muszlim többségre nézve sértő lehet, hogyha az ott tartózkodó katonák isznak.
Évtizedek óta ez a legnézettebb tévéprogram. A rekordot az 1982-es Super Bowl tartja, melyet a háztartások 49,1 százaléka nézett. Abszolút értékben a tavalyi meccs a csúcstartó, 97,5 millió nézővel. Ezt mindössze egy műsornak sikerült megelőznie valaha is, de azt sosem találnák ki: 1983-ban a MASH sorozat záró epizódját látták a legtöbben az Egyesült Államokban - 106 millióan.
A PepsiCo SoBe Lifewaterjének reklámja, valamint az utána következő DreamWorks animációs film, a "Monsters vs. Aliens" egyaránt három dimenzióban lesz látható a február elsejei meccs félidejében. A reklám és a film létrehozása, a háromdimenziós szemüvegek disztribúciója, valamint a világ legdrágább reklámsávjának lefoglalása összességében minden bizonnyal felülmúlja majd a korábbi reklámok költségeit.
Bár a 60, illetve 90 másodperces kisfilm előállításának anyagi vonzatairól természetszerűleg (még) nem beszélnek a megrendelők, a többi költségről azért lehetnek elképzeléseink. A PepsiCo reklámjának díja valamivel 6 millió dollár alatt lehet (a hivatalos árfolyam 3 millió dollár 30 másodpercenként), a 90 másodperces DreamWorks-filmért pedig több, mint 8 millió dollár üti a markát az NBC-nek. Az ügyhöz közel állók számításai szerint pedig az egyszerű papírkeretes szemüvegek előállítási költsége az óriási mennyiség miatt eléri a 7 millió dollárt (a régi piros-kék szemüvegek sajnos a technológia fejlődése miatt nem használhatóak).
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el, havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A nem mindennapi esemény miatt a két cég semmit sem bízott a véletlenre. Ennek köszönhetően az NBC már hónapokkal ezelőtt elkezdte reklámozni a reklámokat, a Super Bowl másnapján pedig szintén 3D-ben fogja adni a csatorna a Chuck című sitcomjának aktuális epizódját.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


