Az OTP árfolyamát nem mozgatta meg jelentősen a rekordösszegű osztalékot jóváhagyó közgyűlési határozat.

Az OTP Csoport örömmel jelentette be, hogy a szükséges szabályozói jóváhagyásokat követően sikeresen lezárta a szlovén Nova KBM megvásárlását. A vásárlás az OTP Csoport történetének legjelentősebb és legkomplexebb akvizíciója, amelynek eredményeként a Csoport a régió ötödik országában vált piacvezetővé. A két szlovén leánybank - a Nova KBM és az SKB Bank - most induló integrációs folyamata a tervek szerint hozzávetőlegesen másfél évig tart majd.
Az OTP Bank 2019 óta van jelen Szlovéniában, akkor az SKB Bank tulajdonosa lett, amelyet azóta sikeresen integrált az OTP Csoportba. Az ország iránti elköteleződését erősítve ma a Nova KBM Csoportot vásárolta meg az Apollo Global Management által menedzselt befektetési alapoktól (80%), valamint az EBRD-től (20%). A tranzakció zárásakor a Summit Leasing Slovenija lízingcég a Nova KBM Csoporttól az eladók, az Apollo Global Management és az EBRD tulajdonába került.
A Nova KBM sikeres akvizíciója jelentősen megnöveli az OTP Csoport súlyát Szlovéniában. A tranzakció lezárásával a bankcsoport 30% körüli részesedést ért el, a betét- és hitelállomány alapján immár vezető pozíciót tölt be az országban.
A Nova KBM az egyik leginnovatívabb bank a szlovén piacon, amely az OTP Csoport értékes és fontos tagjává vált. A sikeres tranzakciózárás nemcsak hosszú távú elköteleződésünket erősíti Szlovénia mellett, hanem azt is jelzi, hogy az OTP Csoport stabil, tőkeerős, kiemelkedő likviditással rendelkezik, és a menedzsment elkötelezett a regionális jelenlét erősítésében
– mondta az üzletről Csányi Sándor, az OTP Bank elnök-vezérigazgatója.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


