Nemcsak a hallást, hanem az agy hangfeldolgozását, a kommunikációt, a kapcsolatokat és a mentális egészséget is befolyásolja.

Az egyre tudatosabb, az egészséges életmódot mindinkább fontosnak tartó vásárlói réteg idehaza is fejlődik, egy kereskedelmi láncnak pedig figyelembe kell vennie a fogyasztói igényeket, oda kell figyelnie az egészséges életmód népszerűsítésére – mondta el Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője. A kereskedelmi lánc több mint egy évtizede támogatja az idén október 9-10-n megrendezendő SPAR Budapest Maraton® Fesztivált. Fontos ugyanakkor az is, hogy az egészséges életmódot szolgáló termékek hozzáférhetőek legyenek a bevásárlás során.
Idén is nagyszabású, kétnapos sportrendezvényként kerül sor a SPAR Budapest Maraton® Fesztiválra, a nemzetközileg is kiemelkedőnek számító futóversenyt a hétvégén már 36. alkalommal rendezik meg a fővárosban. A sportesemény fő támogatója már 14. esztendeje a SPAR Magyarország.
A fogyasztók elvárják, hogy egy kereskedelmi lánc komolyan vegye az egészséges életmódot és ezt minden formájában támogassa, a SPAR Magyarország pedig régóta nagy figyelmet fordít erre a területre
– mondta el Maczelka Márk. A kommunikációs vezető hozzátette: az immáron 36. alkalommal megrendezett SPAR Budapest Maraton futóverseny támogatása ezért teljesen természetes és magától értetődő szerepvállalás. A nagyszabású, nemzetközi hírű sportrendezvényt a SPAR Magyarország 2008 óta támogatja.
Standdal és versenyzőkkel is jelen vannak
A SPAR Magyarország büszke arra,, hogy a neve összeforrt ezzel az igazán komoly megmérettetéssel. Fontos megjegyezni azt is, hogy a sportrendezvényen nem csupán logóval és névvel van jelen a cég, hanem versenyzőként és a frissítést, valamint a szurkolók kiszolgálását biztosító rendezőként is. A SPAR Magyarország munkavállalói számára ingyenes nevezési lehetőséget biztosít a cég.
A SPAR saját húsüzeme, a Regnum idén is saját standdal készül a versenyre, amelynek bevételét – ahogy más években is - a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak adományozza a kereskedelmi lánc.
Kínálat és edukáció
A SPAR Magyarország egészséges életmód iránti elkötelezettsége más kezdeményezésekben is testet ölt. Ezek közül a legfontosabb, és leginkább kézzelfogható segítséget az jelenti az egészségtudatosságot szem előtt tartó vásárlók számára, hogy a tudatos táplálkozást szolgáló termékeket listázz be a cég kínálatába.
Az elmúlt időszakban mintegy 2 ezer ilyen termék került fel a polcokra, amelyek között például teljes kiőrlésű gabonatermékek, magas vitamintartalmú készítmények, valamint funkcionális élelmiszerek egyaránt megtalálhatók.
A SPAR Magyarország teljes termékkínálata mintegy 20 ezer termékből áll, vagyis ez a bővítés igazán jelentős előrelépésnek tekinthető az egészséges termék hozzáférhetőségének biztosításában. Mindemellett edukációs kiadványokkal, köztük receptkönyvvel is segítik mindazokat, akiknek fontos az egészséges, változatos és kiegyensúlyozott étrend.
Számunkra természetes, hogy hallgatunk a vásárlóink igényeire, és több eszközzel, köztük a SPAR Budapest Maraton támogatásával is hitet teszünk az egészséges életmód mellett.
A főtámogató a Pázmány Péter sétányon a SPAR Életmód programot is népszerűsíti. A rendezvényre látogatók az egészségtudatos életvitellel kapcsolatos nyereményjátékokban vehetnek részt és október 10-én vasárnap a SPAR szakértőjétől, Turcsák Katalintól válaszokat kaphatnak a minőségi táplálkozással, vagy akár a sportolással kapcsolatos kérdéseikre. A SPAR két sátra között kap helyet a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, melynek önkéntesei mindkét napon várják a programjaik iránt érdeklődőket. A Máltai sátorban és a sátor előtti téren ügyességi és népi játékokkal lehet majd játszani, lesz célbadobás, gólyaláb és szántalpakon járás, a nagyobbak pedig a teqballt is kipróbálhatják. A rendezvényre kilátogatók a Máltai Manufaktúra termékeivel is találkozhatnak a szeretetszolgálat food truck-jában, a kiállítói soron.
Az október 9-10-én Budapesten megtartandó eseményre a hatályos szabályok értelmében csak védettségi igazolvánnyal lehet belépni, ám a szervezők így is több mint 12 ezer nevezőre és ennél is több szurkolóra számítanak. A rajt/cél szakasz és a kiállítói sor idén is a budai Pázmány Péter sétányon lesz, ahol többek mellett az áruházlánc két standja is elérhető lesz.
Fotó: SPAR
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


