Döbbenet a dm üzletben: méghogy a nagyobb kiszerelés mindig jobban megéri, hát nem
Bár általában igaz, hogy a nagyobb kiszerelésű termékek olcsóbbak egységáron, mint a kisebbek, ez a szabály nem mindig érvényes.
Bár általában igaz, hogy a nagyobb kiszerelésű termékek olcsóbbak egységáron, mint a kisebbek, ez a szabály nem mindig érvényes.
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Újabb cég közölte, hogy a már nem tudja veszteség nélkül a tb-támogatotti listán tartani az inkontinencia termékeit.
A gyártó indoklása szerint fő alapanyagaik, valamint az energia- és logisztikai költségek az elmúlt 18 hónap során jelentős áremelkedésen mentek keresztül.
4 dolog, amivel az e-kereskedők versenyelőnyhöz juthatnak, a drágulás sem változtat a márkahűségen
Egy friss felmérés rámutatott, hogy a legtöbb anyuka gyermeke születése előtt az ismerősöktől, családtagoktól kér tanácsot...
Alapvető szükségletnek tekinthető az ásványvíz, a pelenka, a temetési szolgáltatások, a tűzifa, vagy a vágott virág?
Hazánkban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a mosható pelenkák. Kíváncsiak voltunk, mi lehet az oka a kereslet növekedésének, ezért a HelloVidék megkeresett két vidéki forgalmazót, hogy osszák meg velünk tapasztalataikat.
Egy gyermek 2,5-3 éves koráig 5000-7000 eldobható pelenkát használ el, ami hozzávetőleg 1-1,5 tonna szemét, egy háztartásnak pedig alsó hangon 350 ezer forint költséget jelent. Sokan a környezettudatosság miatt, míg mások pusztán a spórolás jegyében térnek át a mosható pelenkák használatára, ami jó néhány magyarországi anyuka előtt egy új karrier kapuit nyitotta meg.
Egy év alatt több mint háromszázhetvenmillió csomag fogyott.
A mosószerek és a telefon tartozékok is versenyben voltak.
Tavasszal megszülethet a döntés.
A beszállító cégeknek tűnt fel.