5 °C Budapest

Címke: munkáltatói márkaépítés (21 cikk)

Barathi Tamás, vendégblogger, Blue Colibri App | 2021. március 9. 14:00

6 meghatározó trend a magyar munkahelyeken 2021-ben: erre jobb, ha felkészülsz!

Kiből lesz a jó corporate influencer vagy kommunikációs ambassador? Hogyan tudjuk a mostani hadi állapotok között megfelelően tájékoztatni a kollégáinkat? Hogyan térhetünk át hatékonyan a papír alapú folyamatokról a digitális megoldásokra? Ideje, hogy a vállalatok megtanuljanak munkavállalóik számára tartalmakat gyártani.

Pénzcentrum | 2020. július 1. 21:56

Egyre több munkahely tesz lépéseket a magyar családokért

Idén is lehet pályázni családbarát munkahelyek kialakítására. A pályázat olyan családbarát munkahelyek kialakítását és fejlesztését megvalósító programokat, intézkedéseket támogat, amelyek elősegítik a családi, magánéleti és munkahelyi kötelezettségek összehangolását.

Pénzcentrum | 2020. május 24. 12:30

Ez a csúcs Magyarországon: mutatjuk az ország legjobb munkahelyeit

Online prezentáció keretében ismertették a Randstad Employer Brand Research magyarországi eredményeit és hirdették ki a Randstad Award hazai győzteseit. Egy helyet előre lépve a dobogón a LEGO lett a legvonzóbb hazai munkáltató, a második helyet a Samsung nyerte el, a harmadik helyezett pedig az Audi lett. Az elmúlt évekhez hasonlóan az idei eredmények szerint is az IT-szektor a legvonzóbb a hazai munkavállalók számára. Továbbra is a fizetés, a munkahelyi légkör és az állás tartós biztonsága a legfontosabb munkahelyválasztási szempontok, de tovább növekedett a rugalmas munkakörülmények és a munkakör érdekességének jelentősége is.

Pénzcentrum | 2019. december 5. 18:30

Ők ma a legkeresettebb szakemberek itthon: komoly harc folyik értük

Még mindig óriási a kereslet a programozók iránt hazánkban, ennek ellenére az álláshirdetések kis része tudja csak hatékonyan megszólítani a munkát kereső fejlesztőket. Egy friss kutatás szerint a magyar fejlesztők számára fontosabb, hogy a pozícióban alkalmazandó technológiák szerepeljenek a hirdetésben, mint a juttatások, utóbbinál azonban a ’versenyképes fizetés’ kifejezés taszítja őket. Fontos még, hogy a cég termékei és a pozícióhoz tartozó elvárások jelenjenek meg már a hirdetésben, amit nem mindegy, hogy ki ír.

Pénzcentrum | 2019. szeptember 14. 12:01

Elkeserítő: ezért nem jeleznek vissza a magyar cégek az állásinterjú után

Az állásinterjú után jön a munkakeresési folyamat leginkább idegőrlő része: a várakozás a visszajelzésre. Sok esetben azonban a jelölt hiába vár, a cégek - kapacitáshiányból vagy más okokból -, de nem jelentkeznek többet. Ez a jelenség túlmutat azon, hogy a jelentkező csalódottan veszi tudomásul, hogy valószínűleg nem őt választották - hosszú távon a cég hírnevére nézve súlyos következményei lehetnek.

Pénzcentrum | 2019. május 9. 19:30

Óriási a hiány: szinte már senki sem akar a vendéglátásban dolgozni

Egyre több hazai szálloda ismeri fel, hogy a vendéglátásban tapasztalható óriási fluktuációra az integrált employer branding stratégia adhat hatékony megoldást. A tapasztalatok szerint az egyszeri kampányok nem működnek, a munkáltatói márkaépítést az üzleti stratégiába integrálva lehet hatékonyan megvalósítani.

Pénzcentrum | 2018. június 11. 12:01

Meglépte az Adidas, Google: ez lenne a megoldás a munkaerőhiányra?

Elsőre talán meglepő információ lehet, pedig a legismertebb világmárkákat is elérte a munkaerőhiány. Az egyetlen különbség, hogy a Google, az Adidas, az SAP, az AXA, vagy épp az Accenture HR vezetői nem siránkoznak, hanem aktívan dolgoznak a megoldáson, azaz Employer Branding stratégiát dolgoznak ki, amelyet aztán hatékonyan működtetnek.

Pénzcentrum | 2018. június 6. 19:30

Magyar óriások is küzdenek a munkaerőhiánnyal: így tesznek ellene

A munkáltatók számára állandó problémát jelent a szakképzett munkaerő hiánya és a meglévő munkavállalók megtartása. Az egyre elhatalmasodó fluktuáció minden vállalatot arra késztet, hogy még többet tegyen a kollégái elégedettségéért és elkötelezettségéért. Természetesen mindezt úgy, hogy az egymás mellett dolgozó különböző generációk igényeit is figyelembe vegye.

Pénzcentrum | 2018. április 2. 14:30

Ezeknél a cégeknél a legjobb ma Magyarországon dolgozni

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) a tavalyi évben harmadik alkalommal írta ki Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Mutatjuk, ez alapján hol a legjobb most dolgozni.

Pénzcentrum | 2018. március 19. 17:00

Most akkor mégsem veszik el a robotok az összes munkát?

A munkaerőpiac globális átalakulása jelentős változásokat hozott a HR szakmában és a toborzás, kiválasztás folyamatában is. Nem kérdés, hogy egészen mást jelent ma HR-esnek lenni, mint néhány évvel ezelőtt, hiszen egyre több proaktivitást és szerteágazó tudást is kíván ez a terület.