Brutális, hogy nézne ki, ha 420 méteres felhőkarcoló épülne Rákosrendezőre: kell ez Budapestre?
Erő Zoltán főépítész szerint egy ilyen beruházás tönkretenné az UNESCO Világörökségi területről megjelenő városképet.
Erő Zoltán főépítész szerint egy ilyen beruházás tönkretenné az UNESCO Világörökségi területről megjelenő városképet.
Nem a vendégmunkásoktól, inkább a forgalomnövekedéstől tart Hatvan polgármestere a kínai Xinzhi tervezett gyárépítése kapcsán.
A Balatonhoz csatlakozó belső tavat építene a beruházó a volt szemesi kempingbe, de a kormányhivatal mindeddig ezt nem engedélyezte.
Tiltakoznak a gazdagrétiek, amiért egy cég 270 lakásos társasházat húzna fel az egyik hatalmas zöldterületen.
Már pénteken bejelenthetik, hogy a kínai BYD autógyárat épít Szegeden. A kínai cég nemcsak elektromos autókat, akkumulátorokat is tervez gyártani itt.
Jövőre indulhat el Zalaegerszeg bekötése a hazai gyorsforgalmi hálózatba, a 44 kilométeres szakasz megépítésének teljes költségét 400 milliárdra taksálta Lázár János.
Problémás lehet a budapesti Dubaj projekt, ugyanis a XIV. kerület nemet mond a rákosrendezői arab óriásberuházásra, az persze más kérdés, hogy önmagában ez nem sokat jelent.
2023 II. negyedévében 13,5%-kal csökkentek a beruházások, miközben a feldolgozóipar 7,7%-os növekedést produkált Magyarországon.
Németországban nem volt nagy tiltakozás, Debrecenben mégis nagy a lakossági ellenállásnak a kínai akkumulátorgyárral szemben. Mi lehet a háttérben?
Már meglévő telephelyei mellé létesít közlekedési kutatás-fejlesztési campust a Bosch Budapesten, a X. kerületben. Az óriási területen egy komplet városrész közlekedésének a szimulálására is képes lesz majd a cég.