Hihetetlen, ami a hazai boltokban történik: rég voltak ilyen erősek a magyar vásárlók?
Magyarországon az egy főre jutó átlagos vásárlóerő erőteljes, 24 százalékos emelkedéssel 10 834 euróra nőtt, ami az európai átlag 61 százalékának felel meg.
Magyarországon az egy főre jutó átlagos vásárlóerő erőteljes, 24 százalékos emelkedéssel 10 834 euróra nőtt, ami az európai átlag 61 százalékának felel meg.
A műszaki elektronika és a tartós fogyasztási cikkek globális piaca (T&D) idén is kihívásokkal teli promóciós szezonnal néz szembe.
2022 első félévében az előző év azonos időszakához képest a műszaki fogyasztási cikkek (TCG) globális piacának értéke mínusz 5,5 százalékkal 413 milliárd dollárra csökkent.
Az ukrajnai háború és számos termék gyorsan emelkedő ára néhány hét alatt sokak vásárlási szokásait változtatta meg Németországban.
Fordulatokkal teli Black Friday hetek: a technológiai és informatikai szektor alkuvadász ünnepe idén a megszokottól eltérően zárult.
Hazánkban az egy főre jutó átlagos vásárlóerő 7 643 euró, ami az európai átlag 51 százalékának felel meg. Ezzel idén is a 30. helyen állunk az országos összehasonlításban
A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest.
Látszik, hogyan változtak a fogyasztói igények a különböző szakaszokban.
Ez történt eddig.
Te is ezt érzed a boltban?
Te is így csinálod?
Akár fél órát is hajlandóak utazni.
Országos szinten is jobbak vagyunk.
A profi gépekre viszont továbbra is szükség van, és lesz is.
2016-ban tíz internetezőből már kilenc vásárolt online.
Az online vásárlók 75 százaléka rendel külföldi webáruházakból.
Tavaly minden negyedik forintot saját márkásra költöttünk.
A Magyarországon épült házak kéményeinek átlagéletkora 20 év.
Jellemzően hipermarketekben vásárolunk a hét utolsó napján.