Színt vallottak az autósokat sújtó új sarcról: mégis jöhet a dugódíj?
Egy felmérés derítette ki, hogy a dugódíj elutasítottsága még mindig többségben van. Közben viszont már a kormányban sem mindenki zárja ki annak bevezetését.
Egy felmérés derítette ki, hogy a dugódíj elutasítottsága még mindig többségben van. Közben viszont már a kormányban sem mindenki zárja ki annak bevezetését.
Lázár János építési és beruházási miniszter szerint javítana Budapest helyzetén a dugódíj bevezetése.
Minden ötödik autós letenné a kocsiját, ha plusz díjat kellene fizetnie.
Még mindig nem sikerült visszakapaszkodnia a BKK jegybevételeinek. A vezérigazgató szerint "háborús finanszírozási helyzet" van.
Egy ilyen díj hatására egy időre megszűnne a forgalmi dugók jelentős része, javulna a levegő minősége és kissé fellélegezhetne a város.
Zajlik a Galvani híd tervezése.
Az évek óta viták kereszttüzében álló fővárosi dugódíj bevezetésével a magyarok mindössze 14 százaléka ért teljesen egyet, 9 százalékuk pedig a vidéki nagyvárosokban is nagyon szívesen látná.
Nem lesz BKV-sztrájk Karácsony Gergely szerint, a főpolgármester bár sokallja a követelt 15 százalékos béremelést, de szerinte meg fognak tudni egyezni. Beszélt a dugódíjról is valamint bejelentette: nyáron lezárják a rakpartot.
Jöhet a dugódíj.
Ez fájni fog!
Fizetnie kell annak, aki a fővárosba akar behajtani.
A Budapest közigazgatási határát és a belső zónát átlépők számára évi 10-12 ezer forint lehet a dugódíj összege.
Jelenleg kétféle javaslat van.
Támogatja Tarlós István a dugódíj bevezetését az egész fővárosban.
Legkésőbb 2015-ben be kell vezetni Budapesten a dugódíjat.
A díj összege várhatóan magasabb lesz a korábban tervezettnél.
Az Európai Bizottság már így is többször meghosszabbíthatta a bevezetés határidejét.
De kiket érint kellemetlenül a döntés?