Ezt jobb, ha tudod a négy évszakos gumikról: tényleg felveszi a versenyt a téli gumival?
Bár a vita folyamatos, de az utóbbi években egyre többen érdeklődnek a négy évszakos megoldások iránt.
Bár a vita folyamatos, de az utóbbi években egyre többen érdeklődnek a négy évszakos megoldások iránt.
Lehet, hogy örökre elbúcsúzhatnak az autósok a minden hideg évszak során bekövetkező, pénztárca-terhelő gumicseréktől.
A japán Yokohama Rubber tárgyalásokat folytat a Goodyear Tire & Rubber terepgumi üzletágának megvásárlásáról.
Komoly kátyúkára lett Budapesten a Pénzcentrum olvasójának: a közútkezelő nem téríti meg a tönkrement gumiabroncsot és a javítást, mert kint volt a figyelmeztető tábla.
Az ADAC 2024-es nyári gumiabroncstesztje 16 darab 215/55 R17 méretű modellt vizsgált meg, amelyek kis SUV-kra és alsó középkategóriás autókra valók
A kimondottan csípős időjárás az autósoknak egy fontos tennivaló sürgős elintézését jelenti: azt, hogy ideje lecserélni a nyári gumit télire.
Az idei első negyedévben a felmérések szerint a kereslet számottevően csökkent a csereként vásárolt, azaz nem az autógyáraknak értékesített abroncsok utáni érdeklődés.
A drágulást az infláció, a rezsiárak emelkedése és az alapanyagárak növekedése okozza - erre pedig a szakiknak nincsen ráhatása.
Hiába az erősödő forint, a téli rezsiszámlák kiegyenlítéseként ismét kénytelenek árat emelni a gumiszervizek.
A személygépjármű-abroncsok iránti piaci kereslet Magyarországon közel azonos szintet ért el, mint 2019-ben.
Elképesztően megdrágult az autógumi, és a szervizek is óradíját is emelni kellett. Így pedig sok magyar autós nézhet nagyot, ha kereket cseréltetne.
Bár a legtöbb szakértő szerint az autógumikon nem érdemes spórolni, a Google keresések alapján az akciós abroncsok és a négyévszakos gumik iránt a sokszorosára nőtt a kereslet.
Soha nem látott drágulás történt az autóiparban: 15 százalékkal drágább a gumicsere mint tavaly.
A háború, valamint az alapanyagok ára és hiánya miatt az abroncsok piacán áremelkedés várható, sőt, esetleg átmeneti hiány is előfordulhat.
Márciusban a növekedés üteme lelassult a növekvő bizonytalanság – elsősorban az orosz-ukrán konfliktus hatása miatt - derült ki az európai gyártók szövetségének adataiból.
A tavasz és ezzel együtt az abroncscsere beköszöntével ismét felmerül a kérdés, hogy milyen érvek szólnak a minden szezonra alkalmas abroncsok mellet vagy éppen ellen.
A legtöbb autós megvárja a március végét a gumicserével, úgyhogy érdemes jóelőre időpontot foglalni a megszokott műhelyünkbe.
A legjobb és a legrosszabb gumik fékútja között száraz és nedves úton, 60 km/óráról több mint 3, jeges karakterisztikájú úton pedig már 40 km/órás tempóról is akár 60 méteres lehet a különbség.
Egyre több kereskedő és szerviz rendelkezik online időpontfoglaló rendszerrel, de már csak másfél-három hétre tudnak előre időpontot adni.
Még nem tért magához a gumiabroncs-ágazat, folytatódik a négyévszakos abroncsok előre-törése.