Pusztító alkatrészjárvány zúzza szét a magyar autókat: ez a söfőrök egyik legnagyobb rémálma
Az autópark öregszik, az autóra fordítható pénz pedig csökken. Ennek fényében a túlfutás szinte járványszerűen terjed idehaza.
Az autópark öregszik, az autóra fordítható pénz pedig csökken. Ennek fényében a túlfutás szinte járványszerűen terjed idehaza.
A Tesla január 29-től február 11-ig leállítja az autógyártást a Berlin melletti gyárában.
A társaság 2019 óta bontott gépkocsik katalizátorait szedték szét, majd az azokból származó őrleménnyel illegálisan kereskedtek, de végül lecsapott rájuk a rendőrség.
A rossz utak nemcsak bosszantóak, de veszélyesek is az autók: károsíthatják az alkatrészeket, ronthatják a biztonságos közlekedést.
A bontósok szerint teljesíthetetlenek a feltételek, így nem írtak alá. Csak az az alkatrész lehet az övék, amire nem tart igényt a Mol hulladékkezelő cége.
Kijött a Német Autóklub friss autómeghibásodási jelentése. Az összesítésbe most először kerültek bele az elektromos autók is.
Az esetek felében ugyanazon alkatrész miatt nem indulnak az autók, ez pedig nem más, mint az akkumulátor.
A NAV a gépjármű-alkatrészek kereskedelmét ellenőrizve olyan fiktív vásárlókra bukkant, akik adatait csak a számlázás miatt hozták létre.
Visszahívási kampányt indít a Suzuki, 66 ezer magyar tulajdonosnak kell alkatrészcserére vinni autóját.
Az Audi Hungária járműgyártásért felelős igazgatója szerint a 2030-as évtized elején hagyhatnak fel a belső égésű motorok gyártásával.
Évekig is eltarthat az autóipar talpraállása, a helyzet a járvány, a chiphiány és az ukrajnai háború miatt kaotikus.
Az áremelkedésekeket a nyersanyag drágulásának, a szállítási költségek horribilis emelkedésének és az EURO árfolyam változásának köszönheti leginkább az ipar.
Több beszállító is felmondta a szerződését az elmúlt időszakban a BKV-val: összesen 36 üzleti partner döntött így április végéig.
A visszahívásban 2020 és 2022 között gyártott autók érintettek, a járművek tulajdonosaival a gyártó közvetlenül veszi fel a kapcsolatot.
Az Audi Hungaria ukrán beszállítóitól vásárolja a motorgyártáshoz a kábelkötegeket, a járműhöz pedig az üléshuzatokat.
2013 óta átlagosan mintegy 44 százalékkal emelkedtek az autóalkatrészek árai, de az elmúlt évben is brutális mértékű volt a drágulás.
Egyes félvezető komponensek terén beszállítói nehézségek vannak az alkatrészellátásban. Közölték: akkora időtávra terveznek előre a gyárban, amennyire azt a helyzet megengedi.
Határozatlan időre leáll a győri Audi-gyár. A cég szerint alkatrészhiány miatt függesztik fel a termelést.
A bringázás szerelmesei többet tekertek az elmúlt egy évben, mint előtte bármikor. A nemzetközi ellátási lánc zavarai viszont világszerte komoly kerékpárhiányhoz vezettek.
Még a Suzuki sem számított ekkora rohamra.